27.1 C
תל אביב
26 ביוני 2024
ליכודניק
כללי

אלי דלל ובועז ביסמוט השתתפו בהלוויתו של סרן ווסים מחמוד

היום (א׳) הקיימה הלוויתו של גיבור ישראל סגן מפקד הפלוגה, ווסים מחמוד ז”ל, בן 23 מבית ג’אן, שנפל אתמול ברפיח במהלך פיצוץ של נגמ״ש שבו היה עם עוד שבעה חיילים שנהרגו.

 ווסים נפצע כבר בתחילת המלחמה מרסיס בידו, אך בחר לדחות את הניתוח עד לאחרי הקרב כדי לחזור להילחם בשורת הקרב. הוא גם דחה את תחילת לימודיו במרץ כדי להמשיך לשרת ולהגן על מדינת ישראל כמו רבים בעדה הדרוזית שמרתים בצה״ל בתפקידי מפתח ושילמו מחיר יקר לאחר ה-7 באוקטובר. מטעם הליכוד הגיעו להלוויתו של סרן ווסים מחמוד ח”כ אלי דלל ובועז ביסמוט, לנחם את המשפחה ולחלוק כבוד אחרון.

בפוסט שפרסום בועז ביסמוט לאחר מכאן, כתב: “בבית העלמין בבית ג’אן, לא ראינו הבדלי דת, ראינו רק משפחה אחת, מאוחדת בכאב ובאהבה, עומדת יחד תחת אותו דגל. דמעותינו התערבבו אלה באלה, ולבבותינו נקשרו זה בזה, משקפים את ברית הדמים ואת שותפות הגורל הבלתי ניתנת לערעור בינינו לבין אחינו הדרוזים. ברגע הזה, נשארנו משפחה אחת, שמחבקת את זכרו של הגיבור סרן ווסים מחמוד ז”ל, ונחושה לשמור על מורשתו והקרבתו לעולמי עד.”

וסים ז”ל, נודע בעוזו ואמונתו הרבה, נפטר במסירות נפש על אדמת הארץ שאהב ושירת. השתתפותו הנאמנה בפעילות הצבאית היוותה דוגמא ותרמה לביצוע משימות בצורה מקצועית ובאמון גבוה. חסרונו יורגש לאורך זמן בקרב משפחתו ובלב חבריו לצוות המפקדה.

 

יהי זכרו ברוך ונשמתו תהא צרורה בצרור החיים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יונתן עוז בהצלחה

הרויזיוניסט

אל תאמינו לעבאס !

הרויזיוניסט

פרופ׳ אבי שמחון: נתניהו לא מערער על הלגיטימיות של אף אחד!

מערכת ליכודניק

שוודיה טובה לעשירים

אריק זיו ויזר

לוח זמנים לפריימריז בליכוד

מערכת ליכודניק

דן הראל מצא דריפוס חדש

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן