מי באמת עומד מאחורי מחאת מחירי המכוניות נגד שר התחבורה?

התוכנית לילה כלכלי חשפה מעט אך הרבה בתוכניתה אמש 




האמת נחשפת: מנכ”ל חברת “אובר” הגיע אמש (ג’) ללילה כלכלי והצליח להסתבך בתשובותיו מול המצלמות. יוני גריפמן, מנכ”ל החברה, התייחס לשמועות לפיהן החברה שבראשותו עומדת מאחורי הקמפיין נגד שר התחבורה ישראל כץ – “גם לי שר התחבורה חייב כסף”. מדובר בקמפיין פייסבוקי שהצליח לגייס לשורותיו כ-20 אלף לייקים. לאחרונה נפוצו טענות כי הוא נועד לשרת את חברת “אובר” כדי להפעיל לחץ על השר כץ לספק לחברה היתרים לפעול בישראל. בראיון לתוכנית “לילה כלכלי” בערוץ 10, הכחיש המנכ”ל כי החברה עומדת מאחורי הקמפיין, אבל אמר כי “יכול להיות” שיועציו קשורים בקמפיין זה. כאשר נשאל ע”י המגיש דב גילהר, האם יהיה מוכן להגן על טענתו בבדיקת פוליגרף, התחמק שוב ושוב – חמש פעמים.

החדשות הטובות הן שהמחאה המזוייפת הצליחה דווקא לסייע לשר כ”ץ שבימים אלה מסיים את החקיקה על חוק שירותי הרכב שצפוי לפתוח את ענף הרכב לתחרות בפעם הראשונה. ברגע שהחוק ייכנס לתוקפו מחירי המכוניות, הטיפולים במוסכים והחלפים יוזלו בצורה משמעותית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

ממשלת נתניהו הרביעית מועד ב’ למחאה החברתית

התרגום השגוי של ורטר בהארץ

הליכוד מאבד את הזהות שלו