ברוך שפטרנו מעסקן זה

אזרחי ישראל, עיצרו את נשימתכם.

לזאב (מי?) אלקין יש משהו חשוב להגיד לכם.

הוא אינו יכול לקרוא לאזרחי ישראל להצביע עבור בנימין נתניהו והליכוד…

פתאום עכשיו, פתאום היום, נזעק השר לענייני שיבר וממטרה להציל את המדינה מנתניהו.

ועכשיו ברצינות: את מי הוא מעניין בכלל, העסקן הפוליטי הקטן הזה, ששיא הקריירה שלו מתבטא בכך שהיה נער פוסטר בפגישות של נתניהו עם פוטין ושבאף משרד ממשלתי בו כיהן לא הותיר שום רושם או חותם כלשהו.

האיש שחושב על אזרחי המדינה, התעקש להחזיק בשני משרדי ממשלה, למרות שהלכה למעשה קיבל שברירי סמכויות ממשרדים אחרים שיכלו להתכנס במשרד אחד. הסיבה ברורה: שני משרדים, כפל תפקידים וכפל מינויים. עסקן, כבר אמרנו?

אחרי ההתנתקות, במודעות ובצלילות מלאה, היה נדבך חשוב במפלגת קדימה שהתמודדה ראש בראש מול הליכוד על הנהגת המדינה. לא הייתה לו בעיה לדלג בקלילות מקדימה לליכוד ואת חוקי המשחק אצלנו למד מהר מאוד.

על מנת לקדם עצמו ואך ורק כדי לקדם עצמו, התייצב בחוד החנית של מעריצי נתניהו המושבעים מבין השרים. ללא שום דעה אישית, ללא כל אג’נדה או עקרון משמעותי – שירת את ראש הממשלה ובאופן מביך. לעתים סברתי שאפילו פרוקטולוג לא יעזור לראש הממשלה להוציא את אלקין מישבנו.

אך זאב אלקין חסר המודעות חשב שהוא כנראה באמת כזה ‘ביג שוט’ וחשב שהוא ראוי להיות גם שר בכיר. לרוע מזלו, השטויות שעשה נתניהו עם מינויי שרים מסוימים, פסחו עליו וכך מצא עצמו לא משודרג…

ראה את גדעון סער מככב בסקרים, עשה מהר חשבון אישי חסר מעוף והופ – התפטר וקפץ על העגלה החדשה. אילו לפחות היה מעט בעל מודעות עצמית ולא כזה חסר בושה, היה סותם את פיו ומרכין ראש. אבל אלקין הקיא עצמו לדעת מהליכוד ואני אומר: ברוך שפטרנו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

מעטים מול רבים: הכירו את הקפלניסטים של הימין

גלנט החיפזון מן השטן

האיש שהולך להביא לסולחה הגדולה בין טראמפ לביבי