18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי בארץ מגזין החגים תשפ"א

עושים היסטוריה וקשרי חוץ בתבונה

מתוך: מגזין החגים של “ליכודניק”
————————————–

אגף קשרי חוץ של הליכוד תחת אלי ורד חזן נוצר כיש מאין והוא פורץ כל כך הרבה דרכים

בדצמבר 2014 מונה אלי ורד חזן למנהל אגף קשרי חוץ של הליכוד. מה שנעשה שם בשנים האחרונות זאת לא רק היסטוריה אלא גם יחסי חוץ בצורה חכמה. מתוך הכרה בחשיבות הזירה הבינלאומית גם בהקשרים מפלגתיים, צירף ורז חזן את הליכוד לשלושה ארגונים בינלאומיים – אחד מהם על אף וטו איראני שהוטל על המהלך.
במסגרת הפעילויות השונות שקיים לאורך השנים, אירח ורד חזן מעל אלף מובילי דעת קהל ומשפיעים, בהם פוליטיקאים ודמויות בכירות מרחבי העולם. בסך הכל, נסע אלי למעל 42 יעדים ברחבי העולם, כדי להרצות על ישראל, בנימין נתניהו, הליכוד והחיבורים שלהם לכלכלה חופשית.

למעשה, ורד חזן מתדרך באופן קבוע דיפלומטים השוהים בארץ וזאת על מנת לקדם את המדיניות של נתניהו והליכוד. בתוך כך, הוא מרבה להתראיין באופן תדיר בתקשורת הזרה ומייצג שם את הליכוד וכן מייעץ לנבחרי הליכוד וחבריו באופן קבוע בנושאי קשרי חוץ.

לאחרונה אשרה הנהלת המפלגה את הקמת משלחת הצעירים למוסד ה-IDU, ארגון מפלגות המרכז-ימין העולמי, המייצגת את הליכוד בפני ארגון הצעירים של המוסד. מדובר בצעד משמעותי למחלקת קשרי החוץ של המפלגה, בשל הפיכת ההזדמנות לדבר באופן ישיר וברור אל הצעירים מקבלי ההחלטות של המחר למעשית. כפופים לורד חזן כראש האגף, תמיר ורצברגר העומד בראש המשלחת; רז גרנות – שמונה כסיו”ר ECY, ומרכז תחום צפון אמריקה ואירופה; טוני רייכלר, מרכז תחום מרכז ודרום אמריקה; ודניאל נחמיה, המרכז את תחום אפריקה ואסיה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בהיכלי המשפט יש צדק?

אלי כהן

אל העוסקים בנתניהו

רועי קאשי

הקומבינה של שרעבי ניצחה

אריק זיו ויזר

פרשת שלח לך : לראות את הטוב או את הרע

אלי כהן

יקיצה מאשליות

אביגדור הדר

מסר משגרירות רוסיה לקהילת הלהט”ב הליכודית והכללית

עינר אביב
דילוג לתוכן