19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

1500 משתתפות בערב נשים יוזמות בשומרון


גרשון מסיקה: "הנשים: – הכוח המניע של ההתיישבות בשומרון"

 

למעלה מאלף וחמש מאות נשים תושבות המועצה האזורית שומרון – דתיות וחילוניות כאחת- השתתפו בערב נשים יוזמות בשומרון.

בערב המיוחד והראשון בשומרון, שהתקיים בקאנטרי בישוב שערי תקוה, הוצבו למעלה מחמישים דוכנים של עסקים בניהול נשים יוזמות מהשומרון, הוענקו תעודות הוקרה לנשים מנהיגות בקהילה והתקיימה הופעה של הזמרת מירי מסיקה, במעמד סגנית השר במשרד ראש הממשלה לקידום מעמד האשה גילה גמליאל,  ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה  ומנכ"ל הרשות לקידום מעמד האשה  ורד סוויד.

ההיענות לערב היתה גדולה ביותר והפתיעה את המארגנות, אשר ציפו לכחמש מאות משתתפות  בערב  ראשון  זה,  אליו הגיעו כאמור כאלף וחמש מאות.

סגנית השר במשרד ראש  הממשלה לקידום מעמד האשה גילה גמליאל אמרה לקהל הנשים:

"התארגנות של נשים למען נשים בקהילה, הינה יוזמה חשובה מאין כמותה וכולי תקווה כי במהרה נראה דוגמאות רבות שלה בכל רחבי מדינת ישראל.

אני רואה בכל הנוכחות כאן שותפות לדרך ולמאמץ להעצמת הנשים במדינת ישראל וקוראת לכולן לשלב ידיים ולפעול יחדיו במסגרת מאמץ זה.

אני קוראת לכל אישה לבוא וליטול חלק במרחב הציבורי.

אני מאמינה כי את אותם המשאבים שרבות מִכֶּן כבר מעניקות כיום לחברה – אם בפעילויות שאתן מארגנות או בהשתתפותכן בוועדים הקהילתיים השונים – ניתן לרתום בקלות לטובת פעילות חברתית מוניציפאלית.

אני משוכנעת כי רבות מכן אשר תַרֶמְנַה את הכפפה, תְגַלֵנַה כישרון להוביל מדיניות מרחיקת לכת, שתשפיע לא רק על חייכן אלא על חיי כל תושבות ותושבי היישוב".

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה אמר בנאומו:

"הנשים הן הכוח המניע של ההתיישבות בשומרון,  כוח שקט  אך   מנהיג ומוביל – מראשית  הקמת ההתיישבות ועד לימים אלו.

נמצאות כאן למעלה מאלף נשים מכל אזורי השומרון,  דתיות, חילוניות ומסורתיות. נשים מגה ההר,  צפון השומרון ומערב השומרון,  שאם ילכו יחד ברחוב אנשים לא ידעו    שהן קשורות,  שותפות יחד ומובילות את המפעל העצום הזה – ההתיישבות היהודית בשומרון.

הערב אנו מעלים על נס את הנשים היוזמות, המובילות. אני גאה לשרת במועצה שאלו הנשים בה.

אני מאחל לכולנו שנה טובה ומתוקה, שנת בניה, יצירה והובלה. תחל שנה וברכותיה".

מנכ"לית מט"י ש"י גילה לוי קראה לנשים להצטרף ולקבל ליווי מקצועי  במרכז לפיתוח יזמות.

יו"ר הודה לקידום מעמד האשה במועצה האזורית שומרון חנה שטאובר  מהישוב סלעית הודתה לחברות הועדה סיגלית בן אלי מנופים,  נדיבה פרלמוטר משערי תקוה ואודליה אהרן מנופי נחמיה, למתנ"ס שומרון ולמועצה האזורית שומרון על הפקת האירוע המרשים, והודיעה על פתיחת דף פייסבוק   של נשות השומרון.

עוד ברכו מנכ"ל הישוב שערי תקוה חיימון בלומנפלד   ומנכ"ל הרשות לקידום מעמד האשה  ורד סוויד.

בשיאו של הערב התקיים טקס הענקת  תעודות הוקרה  לנשים מנהיגות בקהילה בשומרון.

קיבלו את התעודות טובה סבוראי משקד,  ממייסדות הל"חי (יאיר שטרן נרצח ע"י הבריטים בביתה) והישוב שקד בצפון השומרון,  הרבנית ענבל מלמד מהר ברכה על מנהיגות והובלה בנושאי תורה ואקדמיה, אתי דעוס משערי תקוה, שרית כהן מיקיר,  יפה רובין מחרמש, יוכי רוזנבלט מרבבה,  הילה כהן  מברקן,  מירי לוי מנופים וחלי אוזן מעלי זהב.

לאחר  הטקס התקיימה הופעה של הזמרת מירי מסיקה.

כזכור, כחלק מפעילות הקיץ של המועצה  האזורית שומרון, הופיע לראשונה בישוב רבבה שבשומרון גדול הזמר החסידי אברהם פריד בהופעה מלאה, וכן הזמר והמלחין שלמה גרוניך אשר הופיע בישוב ברקן,  הופעה שהכתה גלים בתקשורת בישראל לאחר שגרוניך שר "יש לי סימפטיה לאנשים מהשומרון" – בפראפרזה על שירו "יש לי סימפטיה לאנשים בתל אביב".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נאום סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אופיר אקוניס, באזכרה לחללי אלטלנה.

אריק זיו ויזר

הכנסת ספר האחדות, לעילוי נשמת גיא שימחי הי"ד גיבור ישראל

אריק זיו ויזר

התייפחי צפת עיר ההפקר

אריק זיו ויזר

המבצע העולמי של מתנדבי ובוגרי בית"ר בהרצליה

אלי חזן

עיר ללא ראש

ד"ר אביגדור הדר

נאום כבוד לזכר פורצי כלא עכו לוחמי אצ"ל ולח"י עולי הגרדום

דילוג לתוכן