18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

10,000 מטיילים בשומרון – מפגן כח של 5,000 פעילי ליכוד לחיזוק ההתיישבות ונגד ההקפאה.

כ-10,000 אזרחים מכל רחבי הארץ סיירו ביום בשומרון והשתתפו בפסטיבל "שומרון העתיקה מתעוררת לחיים" בעתיקות העיר שומרון – סבסטיה. עוד אלפים רבים טיילו ביימים האחרונים ברחבי השומרון, האתרים והמעיינות היו מלאים משפחות לאורך כל היום, השיא במספר המבקרים נרשם כאמור בפסטיבל בסבסטיה. במתנ"ס שומרון ובמחלקת התיירות של המועצה מציינים כי הופתעו ממספר המטיילים האדיר עד כדי כך שבשעות הראשונות היה קשה לרבים להכנס לאתר, בעיה שהגיעה לפתרונה עת נשכרו באופן מיידי כל האוטובוסים הפנויים שהיו באותן שעות באיזור ע"מ להסיע את האלפים הרבים מנקודת הכינוס בפארק התעשיה בר-און אל שומרון העתירה, ליד הישוב שבי שומרון. האלפים הרבים נהנו מהצגות, שחקני רחוב ודמויות תנ"כיות, מהפנינג לכל המשפחה, מעגל מתופפים, פעילויות מדליקות לילדים ודוכני מזון. בשעות אחר הצהרים התקיימה באמפיתיאטרון ההרודיאני העתיק בשומרון העתיקה מחזמר לילדים ולכל המשפחה בכיכובם של "אסי וטוביה", בו צפו אלפי אנשים. בין האלפים בלטה ח"כ ציפי חוטובלי שהגיעה עם בני משפחתה המורחבת.

בין המטיילים והחוגגים הרבים בלטו כ-3,500 חברי מרכז, ראשי סניפים ופעילי הליכוד על משפחותיהם, שהגיעו ב-63 אוטובוסים ובשיירות מכוניות שיצאו מסניפי הליכוד בכמעט כל הערים בארץ.

אלפי פעלי הליכוד אורגנו ע"י ח"כ דני דנון יו"ר הליכוד העולמי בשיתוף היחידה האסטרטגית במועצה האזורית שומרון, והתלוו אליהם משלחות של פעילי הליכוד ממדינות רבות בעולם.לאחר שטיילו ברחבי השומרון והתרשמו מהעשיה הרבה מחד ומקשיי ההקפאה שעדיין לא בוטלה מאידך, השתתפו האלפים בעצרת מרכזית ברבבה, עצרת שהפכה למפגן כוח אדיר בעד ההתיישבות ונגד הקפאת הבניה.

בכל פעם שהוזכרה בעצרה ההתיישבות ובניה בשומרון פרץ הקהל במחיאות כפיים סוערות ובשירים ובכל פעם שהוזכרה המילה "הקפאה" או המילים "לחץ בינלאומי" הגיב קהל אלפי פעילי הליכוד בשריקות בוז.

ח"כ דני דנון שארגן את אלפי פעילי הליכוד לסיור בשומרון אמר בנאומו:

ישנה התעוררות של מגמה מטרידה של זליגה מסוכנת שמאלה בקרב הנהגת תנועת הליכוד. זה החל בנאום בר אילן שם לראשונה נשמעה הנכונות להקמת מדינת פלשתין בשטחי יהודה ושומרון בניגוד גמור לעמדות הליכוד וזה נמשך בדיווחים על הסכמים להקפאת הבנייה ביהודה ושומרון – בניגוד גמור לדי. נ. אי הליכודי. התאספנו כאן ברבבה על מנת לעצור את הסחף הזה שעלול להוביל אותנו למחוזות מסוכנים. אנו חברי ליכוד קוראים מפה לראש הממשלה: יש לך גיבוי מלא מחברי מפלגתך, גיבוי מלא להיות נאמן לדרך ולערכי הליכוד, גיבוי מלא לשמור על ירושלים, לבנות ביהודה ושומרון ולא להתקפל מול הלחצים המופעלים עליך.

התאספנו כאן ברבבה אלפי חברי ליכוד להביע את תמיכתנו בהמשך ההתיישבות ומפה אנו קוראים בקול אחד לנתניהו לא להיכנע למכבש הלחצים של הנשיא אובמה ולדבור בערכי הליכוד.

שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין אמר בעצרת: לאחר שראש הממשלה עמד מול הלחץ הבינלאומי אנו מצפים לראות בשטח את חיזוק ההתיישבות היהודית ברחבי יהודה ושומרון.

מקוה שהדיבורים על ההקפאה יעלמו, יש להתחיל בתנופת בניה ביהודה ושומרון.

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה אשר היה שותף בארגון האירוע אמר:

מרגש לראות את הליכוד מצביע ברגליים בעד חיזוק ושגשוג העשייה הגדולה בשומרון,

אלפי הפעילים מסניפי הליכוד הם שותפינו ונפעל יחד ע"מ שראש הממשלה ילך בדרך הליכוד בשמה נבחר.

אדוני ראש הממשלה, אם תהיה נאמן למצע הליכוד ותבנה את ארץ ישראל נעמוד מאחוריך בכל הכח ונסייע להצלחתך שנים רבות כראש הממשלה.

אנו באנו לשומרון לבנות ולהבנות ולא נזוז מפה. לאף אדם אין זכות לוותר על גרגר של ארץ ישראל ואנו נמשיך ונבנה את השומרון בשם כל עם ישראל לדורותיו בעוז, בשמחה ובגאווה.

ח"כ ציפי חוטובלי בירכה את דני דנון וגרשון מסיקה על מפגן ההזדהות ואמרה בעצרת:

"הימים האחרונים מוכיחים שאי אפשר להפריד בין השומרון לירושלים והכל חלק מהמאבק לזכותו של העם היהודי על ארצו. מי שחושב לוותר בשומרון כדי להרוויח את י-ם יגלה שההפך הוא הנכון. רק עמידה איתנה ביו"ש תשמור על ירושלים".

יו"ר מועצת יש"ע דני דיין אמר: בשנת תשס"ט שהסתיימה זה עתה חצינו את קו 300 אלף היהודים ביו"ש. אנחנו נמשיך לעשות את עבודתנו כדי להמשיך לגדול ומבקשים את תמיכת חברי הליכוד כדי להוביל את מנהיגות המפלגה לקיים את התחייבותה לחדש במלוא התנופה את פיתוח ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון על אף כח המכשולים והקשיים".

בעצרת חולקו מגני הוקרה מיוחדים מאת יו"ר הליכוד העולמי ח"כ דני דנון לרב אליקים לבנון, משה זר, האחיות המפטון מהארגון "ישראל אחת" בני קצובר ובועז העצני ויוסי דגן מארגון "חומש תחילה".

הפסטיבל אורגן ע"י מתנ"ס שומרון ומחלקת התיירות של המועצה וסיור פעילי הליכוד ועצרת ההזדהות אורגנו ע"י הליכוד העולמי בשיתוף האירגון "ישראל עכשיו" והיחידה האסטרטגית במועצה אזורית שומרון ובסיוע מועצת יש"י וועד מתיישבי השומרון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הנצחת פאבל פרנקל בעיר הרצליה /מאת:יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

כנס בחירות הליכוד – אח"י

אריק זיו ויזר

כמה אפשר לעשות צחוק מהליכוד/יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

השר שטייניץ : "יש חשיבות לתכנון ולעומק"

אלי חזן

נמצאים בליכוד משפיעים על הבחירות בקדימה| מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

קבוצת 'תגר' בבית שמש, פוקדת.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן