16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

״כאן״: שידור תעמולה פרטי במימון ציבורי

עמרי רוזנקרנץ משתף בעמוד הפייסבוק שלו מחוויות נסיעתו האחרונה ברכבו, עת האזין לתעמולה התשדירית ״כאן״ ברדיו:
**********
למרבה הצער, החמצנו בדקות ספורות את תכנית התעמולה הסוציאל-מרקסיסטית של קרן נויבך, אך אל חשש: הבאה בתור היא "בחצי היום" של אסתי פרז. באייטם הראשון מסביר לנו ה"כתב" הפוליטי של הערוץ, יואב קרקובסקי, את מצב העניינים במערכת הפוליטית:

"לפני שלושה שבועות פעלו נתניהו וגנץ בשיתוף פעולה", הוא מדווח. "ומה השתנה אז? בית המשפט המחוזי קבע את תאריכי המשפט של נתניהו!" לפי קרקובסקי, נתניהו רוצה בחירות כי "זה נותן לו סיכוי של 50 אחוז להשאר ראש הממשלה. אם אין בחירות, הוא בוודאות מפנה את כסאו בספטמבר 2021 – והדבר ישפיע על משפטו!".

לא שציפיתי מה"כתב" שינסה להסביר את דף המסרים שהוא הקריא, אבל מהמנחה המהוללת, העיתונאית הוותיקה והאמיצה, ציפיתי לאיזו שאלת הבהרה או המשך. נניח, מה בדיוק הקשר בין קביעת תאריכי הדיונים במשפט שכבר החל וקיומו ידוע ומבוסס (עוד קודם לבחירות האחרונות), לבין רצונו של נתניהו בבחירות? מדוע מימוש הרוטציה בספטמבר 2021 יפגע בסיכוייו של נתניהו לנצח במשפט (בתיק שממילא נוצר כדי להזיז אותו מכסא ראש הממשלה, ולא היה מוגש אלמלא כן)? אתם יודעים, שאלות פשוטות ומתבקשות בתכנית אקטואליה של תאגיד השידור הציבורי.

במקום זאת, מגיבה פרז ואומרת "ולחשוב שהממשלה הוקמה כדי להיאבק בקורונה, ובזה היא מתעסקת. ונעבור למרואיינת הבאה שלנו, השרה מירב כהן מכחול לבן". זה היה הרגע שבו האצבע שלי נשלחה אחר כבוד לכפתור הכיבוי.

אין ספק שבתאגיד צריכים לאמץ סלוגן חדש: "שידור תעמולה פרטי במימון ציבורי".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מיקי זוהר מציג : פוליטיקאי וג'נטלמן

ליכודניק

ליכודניק מרכין את ראשו : נפטר ג'ו גלרט

ליכודניק

הכר את המועמד : חיליק אטיאס במישור החוף

עינר אביב

מה עשתה ח"כ ברקו בנגב ?

אריק זיו

ישראל, אל תתן להם לעשוק את האוצר!

דניאל נחמיה

דרמה פוליטית בראש העין: שלום בן משה, ראש העיר בעשור האחרון, החליט שלא להתמודד בבחירות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן