26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

תנו לאבו מאזן ליפול

מחיר ההתנתקות בית היוצר של מחבלים, איימן עודה אינו שונה מזחאלקה, איפרגן המחוזות לא יבחרו , מנהיגות יהודית ללכת בלי להרגיש עם, האפסנאי שרוצה להיות שר ביטחון

עוד שבוע של טרור עבר על עמנו ומוכי השמאל אומרים שוב ושוב : "מה אתם רוצים ? נתניהו ראש ממשלה! 

זה נכון. אני מסכים איתם. אך יחד עם זאת ראוי להדגיש : נתניהו לא הביא את הטרור הזה. האם הוא יודע לטפל בטרור ? אני אומר כן. אפילו רבתי.
עכשיו זאת שאלה של זמן והתנהלות. מה המחיר שישלמו אלו שנהנים מהטרור שנמצא ברחובות ישראל? 
בשמאל מטיפים לנו : אם היה אופק לפלסטינים לא היה טרור. נשאלת השאלה מבחינתו :  אופק עם מי ?

עם אבו מאזן שמלבה את הלהבות בשקרים של הפלסטינים. זהו אותו נשיא של עם שכל יעודו השמדה של הישות הציונית.
אז השבוע אבו מאזן השקרן הסידרתי נפל, שוב מיותר לציין, בשקר. ברור. הוא טען שהילד שרצח עם סכין נרצח ע"י הישראלים. מייד עלו תמונות הרוצח הפלסטיני מקבל טיפול מידי הישראלים.
אומנם מדינת ישראל מנסה עכשיו להוריד את להבות הטרור אך יכול להיות שהגיע הזמן שמדינת ישראל תשוחרר מהפרטנר העלוב הזה ותיתן לו ליפול.
מי שהמשיכו את השקר היה משרד החוץ האמריקני כאשר הוציאו הודעה שישראל משתמשת ביותר מידי כוח. 
נראה לי שהם צריכים להביט על כותרות התקשורת רק מלפני שבועיים כאשר הם פגעו בבית חולים באפגניסטן. הדבר מראה את החד צדדיות של מחלקת המדינה המורכבת מאנטישמים. הרי כל בר דעת יודע שמי שמנסה לנהוג בהומניות זאת מדינת ישראל מול אלו שמחנכים לשינאה ורצח יהודים.


מחיר ההתנתקות 

 

כאשר בנה את גדר הפרדה בירושלים השאיר רה"מ לשעבר אריאל שרון מספר שכונות מעבר לגדר. תושביהם היו בעלי תעודת זהות כחולה שגרים מעבר לגדר. אז היו כ – 50 אלף ערבים ואילו היום מדובר על 70 אלף ורוב המפגעים הגיעו מהשכונות האלה. שוב מוכח כי התנתקות לא טובה .


איימן עודה

 

צעיר שכבש את המגזר הערבי. בעל הופעה מערבית וחיתוך דיבור דומה ליאיר לפיד.
במערכת הבחירות נחשפנו לדמות הצעירה שנראתה במסכי הטלוויזיה כהבטחה הבאה במגזר. רבים מאיתנו רצו לראות בו גשר לדו קיום בין יהודים לערבים. איימן נראה שונה מזחאלקה וזועבי. מול נציגי האיסלאם הרדיקלי איימן נראה חננה.
אך מתברר כי כל מה שנראה היה לא יותר ממי קאפ. הכל אחיזת עיניים הוא הפך להיות מדקלם המסרים של החזית האסלאמית הרדיקלית. איך שהתחיל גל הטרור איימן הצטרף למסע השיסוי והשנאה הקורא לרצח יהודים.
אין ספק כי איימן נתן לחברה הישראלית גט. הוא מוכיח כי אין הבדל בינו לזחאלקה 
איימן הוא כמו לפיד : נראה טוב אך ההבדל בין השניים שלפיד לא יכשיר טרור.


בחירות במחוזות

 

הבחירות במחוזות, בניגוד למה שמקובל לחשוב, יתקיימו בקרב המתפקדים ולא בקרב חברי המרכז:
לפני כחצי שנה נערכה במרכז הליכוד הצבעה על העברת הסמכות לבחירת רשימת הליכוד לכנסת מידיהם של המתפקדים לידי חברי המרכז. לבסוף קבע המרכז, כי בחירת הרשימה הארצית תישאר אצל המתפקדים ואילו בחירת נציגי המחוזות תעבור לידי חברי המרכז.
מאז ועד היום החלו מספר חברי ליכוד המעוניינים להתמודד במחוזות לנהל קמפיין בקרב חברי המרכז בכל הארץ. משה איפרגן, חבר מרכז ליכוד מירושלים, פנה אל היועמ"ש של הליכוד, מר אבי הלוי, בבקשה כי בשל כך יבהיר כי החלטת המרכז על העברת בחירת נציגי המחוזות תחול רק לאחר הכהונה של המרכז הבא, והיועמ"ש הבהיר שזאת עמדתו והיא לא השתנתה.
משה איפרגן מספר לליכודניק, כי בהחלטת בית הדין של הליכוד בעתירתו, קבע בית הדין כי בשאלת התוקף של העברת כוח מהמתפקדים אל חברי המרכז קובע היועמ"ש של הליכוד כי זאת תחול רק במרכז הבא וכי חוות דעתו היא שקובעת, וכעת מבהיר היועמ"ש כי דעתו לא השתנתה.
איפרגן אומר לליכודניק "לא יעלה על הדעת כי חברי המרכז ייטלו זכויות מהגוף שבחר אותם מבלי לקבל לכך אישור מהגוף עצמו, או באמצעות הצבעה בקרב המתפקדים או שהתחולה תהיה רק מהמרכז הבא. אין זה חוקתי לפגוע בצורה כה יסודית בזכות לבחור ולהיבחר של המתפקדים כדבר של מה בכך, העובדה שהמרכז הוא המוסד העליון של התנועה אין משמעה שיש לו כוח בלתי מוגבל לעשות ככל העולה על רוחו".


מדוע חלק מראשי מנהיגות יהודית עדיין חברי מרכז?

 

לאחר הפריימריז האחרונים בליכוד עזבו חלק מחברי מנהיגות יהודית את הליכוד. הם הצהירו על כך, הם הקימות תנועה פוליטית חדשה שעשתה מפקד ועוד. אך מבט ברשימת חברי המרכז נכון לעכשיו מסתבר שהליכוד ישן בעמידה ואין מי שטורח לעדכן את רשימת חברי המרכז בהתאם.
כך ברשימת חברי המרכז בהווה נמצאים מיכאל פואה וניצה כהנא, מראשי מנהיגות יהודית וממקימי התנועה החדשה של מנהיגות יהודית, וגם אחרים נמצאים ברשימה.
אני משוכנע, כי אין כאן תרמית מכוונת אלא מחדל של הליכוד. אולי ראוי כי הליכוד יצליב גם ספרי מתפקים עם מנהיגות יהודית על מנת לבטל רישומים כפולים.


ליברמן, האם אפסנאי בשירות מקוצר יכול להיות שר ביטחון?

 

אביגדור ליברמן מנסה לצייר את עצמו כמומחה לביטחון, זאת באמצעות דיבורים בלבדץ אך האם לליברמן יש ניסיון כלשהו בתחום? הרי לאחר מה שקרה במלחמת לבנון השנייה עם אולמרט ופרץ אנו נדרשים לזהירות, אסור לנו להמר שוב.
ובכן, מחידון שנערך באתר "מאקו" עולה כי ניסיונו הצבאי של ליברמן הוא…
כן, כן, שירות מקוצר כאפסנאי…המממ.
האם מדינת ישראל רשאית להמר שוב ולהפקיר את ביטחונה בידי אפסנאי?
כשזוכרים כי יאיר לפיד, שמתיימר להיות ראש ממשלה, היה כתב צבאי ב"במחנה", אז זה ממש מבהיל לחשוב שאפסנאי וכתב ב"במחנה" תובעים להכיר בשאיפותיהם לנהל את ישראל כלגיטימיות.


מזל טוב להררי

 

ברכות לחברי יגאל הררי שחיתן את ביתו. שרים וחברי כנסת פקדו את האירוע. בלטו בהם השרים ישראל כץ ,יריב לוין והשרה מירי רגב. חברי הכנסת דוד ביטן, מיקי זוהר, נאווה בוקר ונורית קורן.
מתמודדים שהיו שם : קרן ברק, רוני שטרן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"רק לא ביבי"

אריק זיו ויזר

מצביעים רמי לוי

אלי חזן

הפלייפליליסט של קדימה

אריק זיו ויזר

מתי בנט ידבר טורקית

אריק זיו ויזר

משטרה בהפרעה !

אריק זיו ויזר

צדק חברתי מבית החבובות !

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן