19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

תנועת מנהיגות יהודית בראשות משה פייגלין פתחה היום משרד חדש ברמת גלעד

תנועת מנהיגות יהודית בראשות משה פייגלין פתחה היום משרד חדש ברמת גלעד – אחד מהמאחזים אותו מתכוון נתניהו להרוס. בטקס קביעת המזוזה אמר משה פייגלין: "כי באנו לחזק את תושבי המאחזים, המותקפים בימים אלו בשיטה האנטישמית היוצרת חוקים מיוחדים ליהודים". ראש מועצת קרני שומרון מר הרצל בן ארי ברך אף הוא הן את תושבי המאחז והן את משה פייגלין ואת תנועת מנהיגות יהודית.

יו"ר סניף הליכוד במע'ר וחבר מרכז מר עפו גאנם שנכח אף הוא בטקס אמר: " אני מזהיר מפני אימוץ רעיון שתי המדינות, זהו רעיון שיביא לחורבנה של מדינת ישראל. מדינת ישראל היא מדינה יהודית ואני אעזור לכל מי שישמור עליה".

מנכ"ל מנהיגות יהודית מר מיכאל פואה סיפר לנוכחים "כי בתוך תנועת הליכוד יש חברי כנסת רבים שחוששים מאוד מכך שנתניהו ילך בדרך שרון, ומטקסים עצה כיצד למנוע זאת. התפקדות המונית לליכוד של ציבור אמוני ייתן להם את הכוח לעמוד במערכה זו" .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביקורת היא דבר לגיטימי, היא חיונית ואף הכרחית, אם במסגרת רעיונית -רוחנית ואם במסגרת התנהלות חברתית-תרבותית לכן, אמנם כן,יש לברך על היוזמה של הכותב, חברנו זאב בן יוסף,לעשות זאת. על אף שאינני מטיל ספק בכנות כוונתו של בן יוסף , דהיינו שהביקורת נעשתה מתו

אריק זיו ויזר

עצה לשרינו /מאת אריק זיו

חפלה אצל ארביב

אריק זיו ויזר

כנס פעילי הפורום הלאומי בליכוד בקרית אתא עם ח"כ דני דנון. /מאת:שירן שבתאי

אריק זיו ויזר

די לצביעות ! כן לצה"ל! /מאת: אבריאל בן דור / בת-ים

אריק זיו ויזר

חסרים מחבלים מוכשרים /מאת:איילת שקד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן