16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
תקשורת

תמיכה ישראלית מהטיים סקוור, ניו יורק

שבוע האפרטהייד לא איחר להגיע גם השנה והביא עימו גל נוסף של אנטישמיות ושנאה למדינת ישראל. הכח האנטי ישראלי מגיע בכל שנה למקומות חדשים ולצערנו הרב, רובינו עומדים אל מול המעשים האנטישמיים ללא כל פעולת נגד.

 

http://www.youtube.com/watch?v=P7RKv1cqFpI

 

באוניברסיטת הרווארד, הוטרדו הסטודנטים על ידי ע”י “ועדת הסולידריות עם פלסטין” אשר דאגה לשלוח מודעות פינוי לקידום שבוע האפרטהייד ובתוכנית טלויזיה מקומית בהולנד, הוצגו ילדים אשר האשימו את הישראלים ברצח מליוני פלסטינים. זה, על קצה המזלג.

החלטתי להרים את הכפפה ולקדם אירוע פרו ישראלי על מנת להוביל את הקהילה היהודית שבניו יורק אל עשייה כל כך חשובה. כמעט בכל יום אני שומע על קבוצה זו או אחרת אשר מקיימת את ריקוד ההארלם שייק. אז אם כבר נמצאים בניו יורק, איך לא לקיים את האירוע בטיים סקוור, הרי אלפי אנשים עוברים שם בכל שעה. התקשרתי אל קבוצת החברים הקבועה שלי- ”החמ”ל של ניו יורק”- קבוצה פרו ישראלית מדהימה אשר מאחורייה עשייה רבה של הסברה ישראלית. ניפגשנו, הכנו שלטים, השגנו דגלים וכמובן שנעזרנו בפייסבוק על מנת להזמין אלפי חברים.

אל מקום האירוע הגעתי כארבעים וחמש דקות מוקדם מהשעה שנקבעה וניסיתי לאתר חובשי כיפות ודוברי עברית וכמובן ביקשתי מכולם להצטרף אלינו. התוצאה היתה מדהימה. ריקוד הארלם שייק פרו ישראלי בלב ליבה של העיר ניו יורק. אלפי בני אדם ראו את דגלי ישראל מתנופפים והחיוכים שעלו על פניהם של העוברים ושבים הבהירו לנו כי הצלחנו.

חשוב לייצג את ישראל בכל הזדמנות ולהראות את הצד האמיתי שלנו. את החיוך. את העובדה שאנחנו בני אדם ולא חיילים אכזריים. אני יודע כי גם אם הצלחנו לעורר את ליבם של מספר אנשים ולגרום להם לחשוב בחיוביות על ישראל, הצלחנו במעשה שלנו.

בכל מקום בו אנחנו נמצאים, עלינו לקיים אירועים פרו ישראלים. אנחנו מחוייבים לייצג את מדינת ישראל מכיוון שכולנו חלק ממנה ואין לנו מקום אחר. יש לנו ארץ אחת אשר מותקפת בכל רגע על ידי שקרים ושנאה. עלינו לדבר, להציג וללמד את חברינו ואת הזרים כי מדינת ישראל הנה מדינה שמובילה דמוקרטיה, נתינה והישגים רבים.

קוראים אשר מעוניינים להשתלב בפעולות פרו ישראליות ועשייה ציבורית שונה, מוזמנים לפנות היישר אל קובי קמחי.

קובי קמחי איבד את אביו- רמי קמחי ז”ל, בפיגוע התאבדות בראשון לציון. קמחי הנו יו”ר ארגון ניפגעי הטרור- ארגון לב אחדwww.oneheartglobal.org ומייסד מגזין www.tlvfaces.com .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חמשת האתגרים של נתניהו

אריק זיו ויזר

"לפיד הוליך שולל את הציבור"

אריק זיו ויזר

למרות הכל, שידור ציבורי

אריק זיו ויזר

הפגישה הסודית בין שר האוצר לפיד למיליארדר אדלסון

אולמרט מול לפיד – כי אין מקום לשניהם

אריק זיו ויזר

אישור לחברת חשמל לספק תשתית אינטרנט מהיר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן