24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

תכנית לאומית חדשנית להתאמת מערכת החינוך למאה ה-21

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר החינוך, גדעון סער, הצטרפו היום לתלמידי כיתות ה’ ולקחו חלק בשיעורים מתוקשבים במהלך סיורם בבתי הספר בהם תשתיות תקשורת מתקדמות ולימודים במתכונת ייחודית

 

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר החינוך, גדעון סער, סיירו היום,  ה’, בבתי הספר היסודיים בפתח תקוה (“נעמי שמר”)  ובתל אביב  (“מודיעים”), במטרה לעמוד מקרוב אחר אופן הפעלתן של תוכניות  לימודים ייחודיות וחדשניות המתבססות על טכנולוגיות מתקדמות. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר בביקור כי הטכנולוגיות הללו, יעזרו לילדים ללמוד חשבון, עברית, תנ”ך ואת כל המקצעות שיצטרכו בעתיד. “מדינת ישאל צריכה שתדעו אותם לכן ניתן לכם את הכלים הטובים ביותר כדי לצבור את אותו הידע – אתם עתיד מדינת ישראל.”

שר החינוך, גדעון סער, אמר כי הוא רוצה להודות לראש הממשלה, שמוביל את המאבק המדיני לעמידה על זכותה של מדינת ישראל להגנה עצמית, שמצא היום את הזמן לעסוק בעתיד החינוך. השר הוסיף, “התאמת מערכת החינוך למאה ה-21 היא אחד מהאתגרים המשמעותיים הניצבים בפני המערכת.  שילוב טכנולוגיות מתקדמות וכלים ייחודיים לשיפור איכות ההוראה ולהעלאת הישגי התלמידים הוא יעד מרכזי במסגרת מדיניות משרד החינוך. בכוונתי להביא לאישור הממשלה תוכנית לאומית להתאמת מערכת החינוך לעידן המאה ה- 21 שתקדם את מערכת החינוך לעידן חדש”.

ראש הממשלה ושר החינוך הצטרפו לשיעור של תלמידי כיתות ה’ במקצועות; מתמטיקה ושפה, אשר התקיימו באמצעות מחשבים ניידים ולוח חכם. התשתיות הטכנולוגיות המתקדמות בבתי הספר מאפשרות למידה דיפרנציאלית (על פי רמות שונות) ובכך נותנות מענה מיטבי לכלל התלמידים. הסיור התקיים על רקע היערכות משרד החינוך להצגת תוכנית לאומית להתאמת מערכת החינוך למאה ה-21 והפעלתה החל משנת הלימודים הבאה (תשע”א).

 

 

 

 

יצויין, כי עם כניסתו של שר החינוך לתפקיד גובשה תוכנית לאומית לתקשוב מערכת החינוך והתאמתה למאה ה- 21.  התוכנית המלאה הוצגה לפני מספר חודשים  בפני ראש הממשלה אשר פועל לקדמה.  

התוכנית כוללת ארבעה עוגנים, והצלחתה מותנית בביצוע כל מרכיביה בו זמנית:

  1. 1.    תשתיות פיזיות.
  2. 2.    תחזוקה שוטפת.
  3. 3.    הכשרת כח ההוראה.
  4. 4.    פיתוח תכנים דיגיטאליים במקצועת הליבה.

 

בבתי הספר –  “נעמי שמר” ו”מודיעים” פועלות תוכניות של מט”ח ועת הדעת בהתאמה, כמו כן קיימות גם תכניות ויוזמות נוספות וברוכות במערכת.

 

 

 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ארדן בהתקפה ליכודית : ועתה ויטלי חייקין

אלי חזן

רה”מ בראיון בלעדי לליכודניק לרגל שנתיים לכהונת הממשלה

אריק זיו ויזר

יו”ר הליכוד העולמי מר דני דנון פנה בצהריים לאלי ישי ולרב עובדיה יוסף

אריק זיו ויזר

שר ההסברה : “למרות ציר הרשע, לא יהיה עוד באבי יאר”

אריק זיו ויזר

“לא לשתף פעולה עם ניסיונות הרשות הפלסטינית לבנאם את הסכסוך”

ועדת השרים אישרה אמש את הצעת חוק בשארה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן