39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

“תירוצים פוליטיים ומדיניים בעניינו של גלעד משמשים מפלט לחמאס”

יו”ר הכנסת חנך בפרלמנט האירופי את תערוכת הציורים עפ”י ספרו של גלעד שליט

יו”ר הכנסת אמר כי “זוהי טעות חמורה להתייחס לגורלו של גלעד שליט כעניין השייך לסכסוך הישראלי פלסטיני, במקום לערכים אנושיים בסיסיים. העולם החופשי חייב להגיב באופן נוקשה כלפי הברוטליות של החמאס. תירוצים פוליטיים מדיניים מצד העולם החופשי משמשים מפלט לארגוני טרור שמחזיקים בשליט”.

 

נשיא הפרלמנט האירופי, יז’י בוזק אמר כי מבחינתו “גלעד שליט הוא אזרח האיחוד האירופי”, וכי הוא דואג לו כאילו היה נכדו שלו. הוא קרא לחמאס לשחררו באופן מיידי.

 

את התערוכה “כריש ודג, זאב וכבש – תקווה וגם אפשרות” יזמה לי רימון ממרכז “הקצה” בנהריה, והיא מבוססת על הסיפור שכתב גלעד “כשהכריש והדג נפגשו לראשונה”. נרתמו אליה עשרות אומנים ומאיירים שיצרו יצירות המבוססות על הסיפור. התערוכה הוצגה במשך זמן רב בכנסת, ובעת ביקורו בארץ לפני מספר חודשים נענה נשיא הפרלמנט האירופי לבקשת יו”ר הכנסת להציב את התערוכה בפומבי בפרלמנט האירופי.

מוקדם יותר, נפגש ריבלין וחברי הכנסת עם יו”ר הפרלמנט הבלגי ואישים נוספים בבלגיה, ומחר (ג’) הוא צפוי לנאום בפני חברי הפרלמנט האירופי ובין השאר לקיים פגישה עם מזכ”ל נאט”ו. למשלחת נלווים גם סגני יו”ר הכנסת, חה”כ אופי אקוניס ויעקב אדרי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גמליאל :”יש להעלות את שיעור המס על החברות הגדולות”

אלי חזן

לאור המצב , הנחיית היו”ר : בדיקת הסכם השלום עם מצרים

אריק זיו ויזר

מובילים אחדות

אריק זיו ויזר

מי מנסה להדיח את ח”כ הרב חיים אמסלם?

אריק זיו ויזר

בגין היטיב עם העם. אקוניס ממשיך את דרכו

אריק זיו ויזר

דנון מאוכזב מאובמה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן