32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

תיק 4000 תיק החנפנות

השחיתות במערכת המשפט ארוכת שנים:
צביעות המושחתים: במשך שנים מערכת המשפט נגועה בשחיתות, ומעולם מערכת בתי המשפט והפרקליטות לא נחקרו וגם לא מוצו החקירות ביחס לפרשיות שנתגלו במערכת המשפט.
אם ניקח את פרשת רות דוד, פרשת השופטת גרסטל, האשמות שהיו על השופטת אלשייך, והאשמות שהיו כנגד הבעל של השופטת בייניש – כל אלו פרשות והאשמות שנמרחו, כל אלה פרשות שלא נחקרו.
ניקח לדוגמה את פרשת פיקנטי: הוראת הפירוק ניתנה ע"י השופטת אלשייך , בדש טען אז כי השופטת אלשייך צריכה לפסול את עצמה מהדיון בגלל שהיא נגועה בקשרים עם תאומים הפירסומאי, ובעלה דירקטור באוסם.
ברור כי את פיקנטי פרקו לשמחת הטייקונים ו13 סניפים ואלפי עובדים הלכו הביתה.
כל מאבקי בדש במשך שנים נעצרו בתוך מערכת המשפט שסגרה עליו .
ורק לתזכורת מרגע שנסגרה רשת פיקנטי, היינו עדים לעליית מחירים בשוק הצרכנות הביתית.
אז עם כל הכבוד: השחיתות במערכת המשפט עתיקה, רק שאין מי שישפוט את השופטים ואת המערכת הזאת.
מערכת המשפט הישראלית בנויה על תשתיות מושחתות, ובכל פעם שמגיע פוליטיקאי שמנסה ליצר בה רפורמות קמים עליו מתוך המערכת.
מנדבליט , אפי נווה ואיילת שקד
קצת מוזר שמנדבליט זז הצידה בפרשת נווה, ויותר מוזר שמי שהותקף ע"י נווה מוביל את החקירה נגדו. היה מצופה שיש ניצן יעביר את הטיפול באפי נווה ולא יעסוק בו בעצמו.
הרי רק לפני מספר שבועות אפי נווה האשים את שי ניצן בהתנכלות, אז נראה כי הדבר הטבעי ששי ניצן יעדה הוא להדיר את עצמו מהתיק, פיו שנהג היועץ המשפטי לממשלה.
תיק החנפנים
תיק 4000 איננו תיק על שוחד זה, אלא זהו תיק החנפנות של אלוביץ'. מי לא ראה איך עיתון או אמצעי תקשורת אחר מתחנף למי שהוא זקוק לו?
היו זמנים שאפילו עיתון הארץ התחנף לעיתון ישראל היום, רק כי בתקופה הראשונה ישראל היום היה מודפס בדפוס של עיתון הארץ.
ולכן תיק 4000 בנוי על חנפנות של אלוביץ לנתניהו, ומנגד, לכאורה, חנפנות של ניר חפץ ופילבר לאלוביץ. יש הטוענים כי פילבר וחפץ ראו בתפקיד שלהם קרש קפיצה לקשרים עם אלוביץ בעתיד. לפי פרסומים ניר חפץ קיבל מהחברות של אלוביץ תשלומים.

ולכן כל תיק בזק הוא תיק הבנוי על חנפנות, כפי שדן מרגלית העיתונאי התחנף במשך עשר שנים לבוסים שלו בישראל היום, וכפי שהרבה מהעיתונאים מתחנפים לבוסים שלהם במערכות העיתונים ואמצעי התקשורת.
ולכן תיק 4000 יגמר כתיק החנפנות ולא כתיק שוחד.
מי תוקף את מנדלבליט?
בשבועות האחרונים אנחנו עדים להתקפה כנגד היועץ המשפטי לממשלה. במשך כמעט שלוש שנים אנחנו עדים למתקפה על היועץ המשפטי לממשלה כשמנדבליט מותקף בבית הכנסת, בסופר ובבית רק שיאשים את נתניהו. אל ההפגנות נגדו הצטרפו בדלת האחורית קציני משטרה והנשים שלהם.
אבל אז זה היה חופש הביטוי, עכשיו כפי מה שמסתמן מנדבליט נשבר ואומר לעצמו אני אגיש כתב אישום ושנתניהו יסתדר מול בתי המשפט, אני כבר מחוץ לקלחת, ולכן מה שאנו רואים הוא התוצאה של הפחדנות של מנדבליט מאלדד יניב, אהוד ברק וחבורתם.
גלעד שרון ומחוז דרום
השבוע התבשרנו כי לגלעד שרון לא יקוצר הפז"מ. מתברר כי חסר לגלעד כ- 100 ימים כשי להשלים שלוש שנים לצורך הגשת מועמדות בליכוד. נתניהו החליט כי הוא לא מקצר פז"מ, הטענה היא כי קיצורי פז"מ יהיו רק לרשימה הארצית.
גלעד שרון אינו מוותר ופונה אל בית הדין של הליכוד, כאשר אם לא יאושר שם יפנה לבית המשפט המחוזי.
היה ולא יאושר לגלעד להתמודד, המאבק במחוז הדרומי יהיה בין קצב ליאור, ולבין שלמה קרעי, אך לא מן הנמנע שנראה מועמד מבאר שבע הסניף הגדול במחוז הדרומי.
נשים חדשות
המאבק הכי ססגוני הוא מאבק הנשים חדשות. על המשבצות מתמודדות חברת הכנסת אסנת מארק, קטי שטרית, קרן ברק , דימה תאיה [מועמדת שיכולה להפתיע, אישה צעירה ערבייה מוסלמית בעלת כושר הסברה מעולה], מתי יוגב והיידי מוזס.
על פניו המועמדות החזקות הן אסנת, קטי וקרן, אך לא מן הנמנע כי צפויות הפתעות מהכיוון של דימה תאיה, מועמדת שיכולה לסחוף קולות גם בקרב הקולות המאורגנים וגם בקרב הקולות החופשיים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טנגו לשלום של ביבי וציפי

אריק זיו ויזר

חיים כץ למען המתמודדים החדשים

אריק זיו ויזר

הבבונים החדשים של המתנחלים

אריק זיו ויזר

שקט עובדים: רוני אלשייך

אריק זיו ויזר

דו"ח המבקר, פצצה מתקתקת !

אריק זיו ויזר

צדק חברתי מבית החבובות !

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן