20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

תחת מגבלות הקורונה: אפס מקום בכנס רה"מ במעלות-תרשיחא

קמפיין הליכוד לקראת הבחירות הקרבות ובאות תופס תאוצה. ראש הממשלה נתניהו חורש את הארץ לאורכה ולרוחבה, בזמן שהמועמד מטעם "יש עתיד" מצייץ בטוויטר.

אמש נערך כנס תמיכה בעיר מעלות-תרשיחא אשר נחשבת כבר שנים רבות למעוז ליכודי מובהק.

בכנס נכחו ראש הממשלה נתניהו, השרה מירי רגב, השר אמיר אוחנה, השרה גילה גמליאל וסגן השר פטין מולא שקרא לציבור במעלות להצביע בהמוניו לליכוד ובדגש על כך שראש העיר המכהן במעלות הוא חבר מפלגת ישראל ביתנו.

הביקוש להרשמה לכניסה לכנס היה רב, ועלה בהרבה על כמות המקומות שניתן היה לאכלס בהיכל התרבות של העיר מעלות בשל מגבלות הקורונה, אך קהל רב התאסף גם מחוץ לאולם והביע תמיכה בלתי מסוייגת בליכוד ובנתניהו.

הרוח החיה מאחורי ארגון הכנס הייתה טובה מעוז, שכמו כן הייתה המנחה של כל האירוע.

בין הדוברים היה גם יו"ר הנהלת סניף מעלות ליאור לסרי, שבירך את ראש הממשלה והודה לו על תרומתו לפריפריה בכלל ולעיר מעלות בפרט. לסרי אף קרא לקהל להמריץ אנשים נוספים לצאת מהבית ולהגיע לקלפי ולהצביע מח"ל!

ראש הממשלה בירך את חברי סניף הליכוד המקומי: יו"ר הסניף אבי אסולין מנהלת יום הבחירות מטעם הליכוד טובה מעוז וחבר מועצת העיר עו"ד יוסי ברדא (שאף קיבל את תמיכתו של ראש הממשלה בבחירות המקומיות האחרונות) וכן פעילים מרכזיים נוספים מהסניף.  

בסיום הערב אמר לנו עו"ד ברדא: "שמחנו לארח הערב את ראש הממשלה לעוד שנים טובות ופוריות, בנימין נתניהו. יש לי הכרת טובה גדולה מאוד אליו, לא רק כי הוא תמך בי בבחירות לראשות העיר, אלא בעיקר כאזרח המדינה שרואה את תנופה הבנייה, את הכבישים המתפתחים באזור, את המקום הראשון בעולם בחיסונים שעומדים להוציא אותנו מהמשבר העולמי לפני כולם ואת הסכמי השלום ההיסטוריים בעת האחרונה. יחד עם חבריי לסניף נפעל בנחישות עד לניצחון סוחף של הליכוד בעוד שבועיים בדיוק".

בהמשך אותו הערב המשיך ראש הממשלה לכנס תמיכה גם בעיר נהריה. הללו מתווספים לכנסים הרבים שנערכו לאחרונה בערים רבות בארץ. ניכר כי מנהלי הקמפיין ונתניהו רואים בחיבור עם השטח את המפתח לניצחון, ועושים כל שביכולתם להגיע לכמה שיותר ערים בישראל ולהיפגש פנים אל פנים עם הציבור.

מאת: תומר רוזנטל.
תמונה: עמוד הפייסבוק של ראש הממשלה. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פסקת התגברות – ימין או שמאל? אולי אין קשר

סימון מרדכי

בסביבה טובה: השרה גילה גמליאל

המנצחת : צוקית אהרון השיקה את הסניף החדש בראשו היא עומדת

אריק זיו

מסתמן: מספר ראשי העיר מטעם הליכוד גדל לאחר הבחירות

רועי אזולאי

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בירושלים למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בבית שאן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן