27.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

תחזירו את הליכוד שלי

נעתרתי בעבר לבקשתו של בנימין נתניהו, יו”ר התנועה, להסיר הסמכויות וכח ההשפעה מחברי המרכז, ובמו ידיי – לצד רבים מחברי המרכז – הצבעתי אז נגד עצמי. הסיבה היא, שראיתי אז לנגד עיניי את ההתנהלות המבזה מהעבר של חלק מחבריי כלפי ראש ממשלתנו דאז, אריק שרון, התנהגות מקוממת שבה כל ממזר נהיה למלך.
 

מאז לאחר שהצבענו, התהפכו היוצרות וראש תנועתנו, ראש ממשלתנו, מתנהל כאילו אנחנו לא קיימים, לא שייכים ולא נאמנים. לפי התנהלות זו כלפינו, חשבתי שאולי טעיתי כשהצבעתי כפי שהצבעתי, שהרי מאז, נתניהו לא סופר אותנו כחברי מרכז וכראשי סניפים וזאת בניגוד לאריק שרון, שלמרות גדולתו ומנהיגותו, לא שכח אותנו, עד שלחלק מחברי המרכז, לצערי, עלה השתן לראש.
 

בימים אלה של החלטות גורליות בתנועת הליכוד אני מתפלל (וגם פועל) שתנועתנו תחזור לעצמה גם בשפיותה ובהדר ותחזיר את הכבוד האבוד שלנו ובעיקר של מנהיגנו, אשר לצערי גם הפסיק לזהות אותנו.
 

אז אנא מכם חברים, החזירו את הליכוד שלי, אך בבקשה – רק אל תרצחו אותו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“הפרטנר”

אביגדור הדר

תפסיקו לריב

אריק זיו ויזר

בעיות בשירות החוץ בבולגריה?

אלי חזן

בליכוד זועמים: נתניהו לא בונה בשטחים

אלי חזן

הטור של שיף : מהעוולות של כחלון ועד לשמיר ולאדלשטיין

אמיתי שיף

חומר למחשבה בעקבות אירועי כחלון

אלי חזן
דילוג לתוכן