19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

תוסר לאלתר חסינותה של ח”כ חנין זועבי/ מאת: משה שפיבק

הח”כית הערבייה כנראה לא ידעה בדיוק לאיזה פרלמנט נבחרה. משימה ראשונה לוועדת הכנסת: הסרת החסינות של ח”כ חנין זועבי, השעייתה מכנסת ישראל והעמדתה לדין על ביזוי סמלי המדינה! שמישהו יראה לה את הדרך למוקטעה…
“ח”כ מיכאל בן-ארי, זועם על חברת הכנסת מבל”ד חנין זועבי, על שלא קמה לשירת ההמנון הלאומי והצהיר כי יפעל נגדה ונגד שאר הח”כים הערבים. זועבי מצדה הצהירה כי “התקווה” אינה מייצגת אותה.
“כל האווירה שנכחתי בה בשעות האחרונות הייתה הוויה שסותרת את ההוויה שלי. זה לא היה קל בכלל. התקווה לא מייצגת אותי, ולכן העדפתי לקום, כי אני לא אוהבת צביעות”.
את הציטוטים הנ”ל לקחתי מ’וואלה’, אתר, שלפחות בהגדרתו, אינו ימני. אתם קולטים? מגיעה חברת כנסת ערבייה, יודעת שהיא מושבעת להיות חברת כנסת בפרלמנט הישראלי, של מדינת היהודים (לא מדינת כל אזרחיה), אפילו נעשה תדרוך לח”כים החדשים, היא ידעה בדיוק לאן היא הולכת. ‘התקווה אינה מייצגת אותי”, היא אומרת, אז איזה המנון כן? המנון החמאס? החיזבאללה?
“כל האווירה שנכחתי בה בשעות האחרונות הייתה הוויה שסותרת את ההוויה שלי”, אמרה הסוררת. לאיזו הוויה היא ציפתה בדיוק? לדגלי אש”ף? לשאהידים חגורי מטעני נפץ? לצעקות ‘איטבח אל יהוד’? במקום לבוא ולומר תודה על כך שכבת מיעוטים זכתה להיכנס לכנסת ישראל, היא באה וברוב חוצפתה ירקה למדינת ישראל בפרצוף.
“התקווה לא מייצגת אותי, ולכן העדפתי לקום, כי אני לא אוהבת צביעות”, אז אם את לא אוהבת צביעות, מדוע באת לכנסת בכלל? מדוע התמודדת מלכתחילה?
על שולחנה של וועדת הכנסת יש להניח מיד הצעה לסדר היום להסיר לאלתר, ללא תנאי וללא שיהוי, את חסינותה של הח”כית הסוררת. יש לבדוק את הנושא של השעייתה מן הכנסת ובשלב ראשון לא לשבצה לשום ועדה. יש להעמידה לדין על ביזוי סמלי המדינה ולגזור עליה עונש מאסר במידה והחוק קובע כך.
חנין זועבי תקעה מסמר אחרון בארון הקבורה של הדו-קיום, היא הצהירה קבל ציבור בוחריה, קרי ערביי ישראל, שאין לה ולבני עמה חלק ונחלה במדינת ישראל וסמליה. היא מהווה דוגמה שלילית לבני המיעוטים בארצנו. היא פערה תהום שבמשך דורות לא ניתן יהיה לגשר עליו.
כשראיתי את התנהגותה הבנתי איך ליברמן הצליח לגנוב כמה מנדטים לליכוד מתחת לאף. את המנדטים לא ניתן להשיב, אך את הסוררת הנ”ל יש להעמיד במקום, אז שמישהו יראה לה את הדרך למוקטעה…



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביקור שר ההסברה יולי אדלשטיין בסניף הליכוד בכרמיאל

אריק זיו ויזר

גלעד ארדן: הוא עוד ישוב

דניאל נחמיה

ברכות לבביות לליכודניקים ברעננה

אלי חזן

ישראל כ”ץ : מי שבנה על הריסות אחרים, שיצפה לפגיעה

אריק זיו ויזר

עוד תמונות מהכנס של גדעון סער

אריק זיו ויזר

חרדים עם הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן