19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

תוכנית ירושלים-רבתי בכנס בית”ר / מאת: תומר זילבר

תוכנית מקפת ומפורטת לפיתוחה וחיזוקה של ירושלים המאוחדת על כל סביבותיה (תוכנית ירושלים-רבתי) נפרשה לראשונה בכנס בוגרי בית”ר שהתקיים במרכז מורשת בגין. הדוברים בכנס היו – ח”כ רובי ריבלין, חבר מועצת העיר ניר ברקת, יו”ר הליכוד העולמי דני דנון ומנכ”ל תנועת בית”ר יעקוב חגואל. את הדיון הינחה מנכ”ל חטיבת בוגרי בית”ר זאב בן-יוסף. ניר ברקת, המועמד לראשות הבירה, שהודיע כי פרש ממפלגת קדימה מחמת החשש שתוותר על ירושלים המאוחדת, הרשים במיוחד בתוכנית שפרש בפני הבית”רים.

ח”כ ריבלין אמר בין השאר כי עלינו לשמור על הליבה היהודית, כפי שגם דוד בן גוריון החליט בזמנו, אלא שממשיכו אולמרט והמישנה שלו רמון מדברים על הסגרתם של חלקים ממנה. אולם, אמר ריבלין, אנו יכולים לשכנע את העולם כולו בצידת העמדה שלנו – לשמור על ירושלים מאוחדת ושלמה כך שאפשר יהיה להגיע אליה ממזרח וממערב, מצפון ומדרום, ולא דרך פפרוזדור צר ממערב בלבד כפי שהיה עד לשחרור הבירה. ירושלים המאוחדת השלמה חיונית לקיום המדינה כולה לא רק מהבחינה האיסטרטגית-ביטחונית, אלא מהבחינה הערכית השורשית, ולכן יש לפתח את מזרחה ומערבה של הבירה באותה מידה, אולם תחת ריבונות אחת.

חבר מועצת עיריית ירושלים ניר ברקת פרש תוכנית לעצירת ההגירה השלילית בירושלים ובמטרופולין סביבה, כאשר לכך נדרשת מנהיגות צעירה ונחושה הנוקטת במדיניות המחויבת לחיזוקה של ירושלים, מדיניות שתמשוך ותשמר אוכלוסייה יהודית חזקה ותבטיח בה רוב יהודי לנצח. ברקת תיאר דרכים לקידום כלכלת העיר ופיתוח התעסוקה, פיתוח דיור בר-השגה לצעירים וסטודנטים, רפורמה מקיפה במערכת החינוך, ניהול יעיל ואיכותי של משאבי העיר והעירייה. ברקת הדגיש שכל אלה מחייבים תנאי מקדים : ירושלים מאוחדת!, שכן רק בירושלים המאוחדת ניתן יהיה לפתח את העיר כמכלול ולנצל את יתרונותיה על כל חלקיה. לשם כך הכרחי להשליט ריבונות יהודית גם במזרח העיר, כאשר המטרה היא למצות את הפוטנציאל של ירושלים כמוקד עלייה לרגל בעולם כולו. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שבתאי את אביטל

אריק זיו ויזר

בלעדי לליכודניק : סנדרה רג’ואן פתחה במרוץ לכנסת

אריק זיו ויזר

מפקד לליכוד בעיצומו מי מחברי הכנסת ישלם את המחיר אם חוק מופז יעבור? הקשר!/מאת: איציק דדוש

אריק זיו ויזר

מפגש פסגה של ראשי הפורומים, ראשי הסניפים, חברי המרכז ופעילים מרכזיים בליכוד

אריק זיו ויזר

לקראת “יום מעשים טובים”: חברי הכנסת מתגייסים לסייע לעמותת חזון ישעיה בירושלים

אריק זיו ויזר

חברי הכנסת קיבלו אתמול מעזמי בשארה “שוקראן לשנה חדשה”.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן