19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

תגובת ציפי לבני להדלפות אלג’זירה – קדימה היא מפלגת שמאל!

ציפי ליבני, טוענת כי שמרה על שתיקה עד היום בנוגע לפרטי המו”מ שקיימה ממשלת קדימה, ושהודלפו החל מאמש (23.01.2011) ברשת אלג’זירה, בכדי לא לפגוע בו (במו”מ).

כמו כן היא פרסמה תגובה בה היא אומרת שההדלפות מוכיחות מעל לכל ספק כי הממשלה הקודמת הניחה את הבסיס להשגת שלום במזה”ת תוך שמירה על האינטרסים של מדינת ישראל. ואני שואל: האם וויתור על הר-חומה, על אריאל, על העיר העתיקה (חוץ מהרובע היהודי, קצת הארמני וריבונות בחלק מהשכונות היהודיות בעיר, בהן רוצים ה”פלסטינים” הקפאה היום) ועל 95% מהשטח + נתינת שטחים רבים במסגרת חילופי שטחים למדינה הערבית הם האינטרסים של מדינת ישראל? האם הסכמה לכניסתם של אלפי ערבים המכנים עצמם פליטים היא אינטרס ישראלי? האם דיון על ירושלים ו”להוציא הרבה מתנחלים” זה האינטרסים של ישראל? שאבו-עלא מתנגד להורדת אזרחי מדינת ישראל מבתיהם ביהודה ושומרון בניגוד לעמדת עריקאת וליבני, זה הגנה על אינטרס ישראלי? ציפי ליבני שוב הוכיחה את מקומה של קדימה. קדימה אינה מפלגת מרכז! היא יושבת לה בנחת לשמאלה של מפלגת העבודה ולצד ארגונים כמו שלום עכשיו… ושלא יעבדו עליכם!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ישראל ב – 2 דקות

אריק זיו ויזר

מקורבי ברק : הוא לא יתפשר וימשיך בהקפאה

אריק זיו ויזר

הפורום האיראני מחבק את ילדי בית חולים וולפסון

אריק זיו ויזר

ערבים-מוסלמים? בליכוד?

אריאל אילוז

רזניק פועל בבאר שבע – ברוח ערכי הליכוד

אלי חזן

תמונת הניצחון הקמת ישובים בעזה במשוחררת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן