19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

תגובתה של הודיה שחר

בעקבות הכתבה בליכודניק “העסקים בצעירי הליכוד מתחממים” אנו גאים להביא את תגובתה של הודיה שחר

 


 

1. בבואי לענות על ההטחות והשקרים המוצגים בכתבה, ראשית אפתח בסיפור קטן:
בפרשת “בלק”, בלק מלך מואב רואה את נצחונות ישראל במלחמות וחושש כי מדינתו היא הבאה בתור. מלך מואב מודאג מניצחונותיהם של ישראל ושולח שליחים להזמין את בלעם לקלל את ישראל. אולם, על אף הניסיונות הרבים, בלעם לא מצליח לקלל את ישראל, ודווקא מברך:  “מה טובו אוהליך יעקב משכנותיך ישראל”.

כותבי הכתבה ל”ליכודניק” מדמים בליבם שהם עושים לי נזק, אך למעשה הם עושים לי שירות טוב, מכיוון שאין חזק יותר מהאמת, והם נותנים לי את מלוא הבמה להוציא אותה. על כך אפרט בסעיפים הבאים.

2. כעת אפנה לדבר על העובדות:

בתאריך 18.11.15 יו”ר צעירי הליכוד פתח הצבעה לבחירת צבע חולצה בפורום ראשי תאים, בקבוצת הוואצאפ, שם משתתפים תאים באוניברסיטאות ובמכללות. האלטרנטיבות היו צבע כחול או צבע סגול. ההצבעה כאמור התנהלה דרך הווצאפ.

אני בחרתי להוביל את ההצבעה לצבע כחול, מכיוון שאני מאמינה שתאי לביא צריכים להתהלך בצבעים הלאומיים של המדינה, כחול ולבן – צבעי הדגל, וגם צבעי מפלגת הליכוד.

כמו כן, כפי שכתב ז’בוטינסקי בשירו “על הדגל” צבע התכלת והלבן הם הם הצבעים המייצגים את מורשתה של ישראל, ובכלל זה את הלאום היהודי, התנועה הציונית והיישוב העברי המתחדש בארץ. לבסוף, כחול (תכלת) ולבן הם דה פקטו הצבעים של מדינת ישראל ועל כך אין ויכוח. צבעים אלה, מיותר לציין, הם גם צבעי מפלגת הליכוד. אצלי בתא לביא בתל אביב אנו מתהלכים בכחול לבן מיומו הראשון של התא (מצורפות תמונות להמחשה).

3. הטענה “תא הליכוד בחר בצבע הסגול וכבר מספר שנים שהתא ממותג ומזוהה עם צבע זה כמו שתאי סטודנטים אחרים מזוהים עם צבעים אחרים” היא שקר מוחלט.
הצבע הסגול הוא המצאה של תא לביא באוני’ העברית ומנוכס רק להם. לטעון שצבע ה”כחול” הוא של מפלגת העבודה זוהי המצאה של יו”ר תא לביא בעברית, פרד לנדאו, אשר לפי דבריו מוצא את הציונות ואת דגלי ארץ ישראל לא רלוונטיים מבחינתו. בשיחות שקיימתי עם יו”ר תא לביא בעברית, פרד לנדאו, הוא רוצה ללבוש “סגול” בשל הבולטות, טוען כי כך תא העברית מרגישים “בולטים” על פני תאים אחרים, כמו תא מפלגת העבודה או מרצ. ניסיתי להסביר לו כי הבולטות מתבצעת על ידי פעילויות וערכים ולא על פי צבע שאינו קשור ויזואלית לתנועת הליכוד. הרעיון של לבישת חולצה רק כדי להיות בולט זה רעיון שגוי מהיסוד, שכן מבחינת אותו יו”ר ראוי יהיה גם ללבוש צהוב או כל צבע חולצה אחר, העיקר לבלוט. מעבר לכך, אציין כי יו”ר התא בעברית בשיחות שקיימתי איתו, התבטא בפניי בשפה נמוכה, שוביניסטית וירודה, או בקיצור: שפת רחוב. למשל: “נמאס לי מהדוגמניות של תל אביב” המתייחס להיותי אישה, “את בושה” על כך שקבעתי בתמימות אירוע לתא לביא בת”א באותו יום שהעברית עושים אירוע, וגם “תמשיכי לפאר את עצמך ואת התא שלך בקבוצות וואטסאפ. העיקר שיכירו את זה שאת יור תא לביא בתל אביב”, על כך שפרסמתי על אירועים של התא בקבוצות הווצאפ השונות. אלו הן רק חלק מהאמירות שמביעות את רמתו הירודה של יו”ר תא לביא בעברית, פרד לנדאו, והעובדה שבחר להכפיש את שמי דרך אתר “הליכודניק” – רק מוכיחה זאת.

4. הטענה “מסיבה לא ברורה השבוע הוחלט כי הצבע הסגול לא יהיה יותר הצבע של תאי לביא בארץ ובמקומו יוחלף הצבע בכחול” היא גם כן שקר.

הסיבה היא מאוד ברורה דווקא, קוראים לה: דמוקרטיה. בעלי ההצבעה על החולצה היו המכללות והאוניברסיטאות. הצבע הכחול הוכרע ברוב של 8 על 4.

אני הובלתי את ההצבעה לכחול, שכן כפי שציינתי לא הסכמתי עם האמירה הזו, שצריך צבע סגול כדי לבלוט, מעשיי מדברים בעד עצמם, בלי קשר לצבע החולצה. הפעילויות שלי הם בגוון של כחול ולבן, אני והפעילים צבועים כחול לבן. הסיסמא שלי היא ציונות, ערכים, אידאולוגיה.

יתרה מזו, היו”רים הקודמים של בר-אילן ובן-גוריון, אותם שאלתי מדוע לובשים סגול ענו כי “זאת הייתה פשרה” או “הלכנו בעקבות התא בעברית שלבש סגול”. מכך נובע כי לא קיים כל קשר בין סגול לבין תאי לביא! סגול מעולם לא היה מזוהה עם תאי הליכוד באוניברסיטאות, ומי שהכיר בכך היו האוני’ העברית לבדם בלבד.

5. הטענה “בדיקה של האמת מאחורי המספרים מגלה שמספר הסטודנטים הפעילים ביותר משמע, של התאים הגדולים ביותר נמצא בין ה-4 שהצביעו סגול – והפסידו בהצבעה. כך נוצר מצב בו 8 תאי סטודנטים שחלקם נטולי פעילות לחלוטין (על גבול התאים הפיקטיביים) השפיעו על רוב הסטודנטים בארץ. קחו למשל את “תא לביא במכללת נתניה” או בתל-חי, או במכללת ספיר או בקרית אונו, כל אלה הצביעו בעד הצבע הכחול אך למעשה אין מדובר בתאי סטודנטים פעילים”.

אכן, אני הובלתי את ההצבעה לכחול והכרעתי את ההצבעה יחד עם המכללות. אני למשל מבינה דמוקרטיה ואני מבינה גם הצבעות, כאשר כל קול שווה. אי אפשר לטעון שתא לביא במכללה אינו שווה לתא לביא באוניברסיטה, זה פשוט ביזיוני ושפל לומר דבר כזה. האם התאים במכללות אינם ראויים או שווים מספיק בשל יו”ר תא לביא באוני’ העברית? בבחירות כמו בבחירות כל קול שווה קול אחד. אם רוצים לעשות בחירות שוויוניות, אז כמו בדמוקרטיה הישראלית לכל אזרח קול אחד ולכל קול יש משקל שווה.

באשר לטענות על “לובינג” – מודה על המחמאה שניתנה לי על היותי לובי, אבל האמת היא שעשיתי מעשה שלא גזל לי יותר מדי זמן (מעשה שיו”ר תא העברית או אחרים לא טרחו לעשות, אולי חשבו שההצבעה בכיסם?) – פשוט דיברתי עם יו”רים וסיו”רים מכל מוסד אקדמי, הצגתי את העמדות שלי בקשר לצבע הכחול-לבן, רובם השתכנעו ותמכו בי בהצבעה. לבסוף, בתוצאות האמת: הרוב רצו כחול לבן לאומי וציוני ולא סגול.
סגול הוא בהחלט צבע יפה, עם ישראל הוא עם סגולה, אך ההצבעה הוכרעה לטובת כחול לבן.

אם ליו”ר תא לביא בעברית, כפי הנראה, קשה לקבל את הכרעת ההצבעה אני מציעה לו לעבור למדינה אחרת או למפלגה אחרת – שם דמוקרטיה והכרעת הרוב הן מילים גסות.

6. באשר לטענה “לדוגמא, באוניברסיטת בר אילן, יושבת הראש נמנעה מהחלטה אך הדבר לא הפריע ליו”ר התא באונ’ ת”א לשכנע את הסיו”ר ואת המזכיר ובכך לעקוף ולהתערב בפעילות של תא אחר” – כאן זוהי טענה משוללת קשר לאמת.

לא הייתה כאן התערבות בתא בר אילן – כפי שציינתי, התקשרתי לכל היו”רים והסיו”רים בזמן ההצבעה. יו”ר בר אילן לא ענתה לי בזמן ההצבעה, לא לטלפון ולא להודעות, ולכן דיברתי עם הסגן שלה, שענה לי וכמוני גם רצה לבחור בכחול. ההצבעה של בר אילן הייתה “נמנע”, משום שהם לא הצליחו להגיע להסכמה בינם לבין עצמם. לי אין קשר לחילוקי הדעות בתוך תא בר אילן, או שגם את זה רוצה לנכס לי פרד לנדאו, יו”ר תא לביא בעברית?

7. הטענה “יו”ר תא הסטודנטים בעברית פרד לנדאו הגיש מכתב התפטרות ליו”ר צעירי הליכוד ודרש שהרוב האמיתי יכריע ולא תאים פיקטיביים שישפיעו על רוב הסטודנטים ללבוש חולצות המזוהות בקמפוסים עם מפלגת העבודה” – גם זוהי טענה שקרית.

לידיעתכם, יו”ר תא לביא בעברית עומד ומתפקד כיו”ר תא העברית גם ברגעים אלו ממש. כפי שציינתי, מדובר באדם שצריך מעט תשומת לב. הוא לא עזב את תפקידו כיו”ר וגם לא הגיש מכתב התפטרות, כל רצונו הוא לעורר ריב ומדון ולקבל פרסום על חשבון הגב שלי ועל חשבון ההצלחות שלי.

כמו כן, לטעון שתאים פיקטיביים השפיעו על ההצבעה זה שוב זלזול בהקמתם של תאים במכללות ובכלל במכללות עצמן. תא שהוקם במכללה שווה בדיוק לתא שהוקם באוניברסיטה, לכולנו אותה מטרה ראויה: להרחיב את מעגל תומכי הליכוד ולעסוק בפעילויות ימניות וציוניות.

8. הטענה “הודיה שחר כלל לא נבחרה. אף אחד לא שם את השם שלה בקלפי. היא אפילו לא יו”ר אמתית כמו השאר, עכשיו היא רוצה להחליט בניגוד לדעתם של רוב הסטודנטים בארץ? היא מוזמנת ללבוש בעצמה איזה חולצה שבא לה ולעזוב את צעירי הליכוד. אנחנו תנועה דמוקרטית ומה שהיא עשתה מזכיר סוג פוליטיקה שיש לסלוד ממנה” – זוהי גם כן טענה שמעלה בי גיחוך.

טענה זו נכתבה על ידי דניאלה גל, מרכזת התא במכללת הבינתחומי. אותי אישית משעשע שפרד לנדאו, יו”ר התא בעברית, בחר לשתף פעולה בכתבה עם תא לביא שהוא “פיקטיבי” מבחינתו, ושלטעמו – אין להם בכלל זכות הצבעה או ביטוי. מכללת הבינתחומי זוהי מכללה שמאז ומעולם לא אושר לקיים בה פעילות פוליטית. משכך, דניאלה גל, לא ידוע לי שאת יו”ר, תוכלי לחדש לי? תזכירי לי מה תרומתך לתנועת הליכוד? כמה פעילים יש לך? כפי שידוע לי, התחלת את פעילותך בליכוד רק השנה, לא?
ועכשיו תשובתי לדניאלה:
דניאלה יקרה, אני מנהלת את תא לביא בתל אביב כבר שנה שנייה. בשנה הראשונה הייתי יו”ר יחד עם עדי אטון, היינו צריכות להתמודד אחת מול השנייה, אבל בחרנו לאגד כוחות ולרוץ יחד. לא היו יריבים נוספים מולנו ובשל כך זכינו בבחירות.
השנה התמודדתי פעם שנייה לתפקיד היו”ר, אך גם בפעם הזו אף סטודנט/ית לא הגיש מולי התמודדות ולכן נבחרתי בבחירות דמוקרטיות לכהן כיו”ר בפעם השנייה. השנה התא שלי בתל אביב גדל מ-30 פעילים ל-50 פעילים ומספר הפעילים רק עולה. תזכירי לי שוב דניאלה, כמה פעילים יש לך?
דבר נוסף, דניאלה, למה שאני אבחר לך איזו חולצה ללבוש? הרי לשם כך הייתה הצבעה שהוכרעה עם רוב של 8 על 4 לכחול. מי שלא מכבד את הדמוקרטיה הם את ודומייך. לגבי המלצתך שאעזוב את הליכוד, אזכיר לך כאן רק חלק מפעילויותיי, לא רק עבור תא לביא בתל אביב, אלא עבור כלל מפלגת הליכוד:
1. אוניברסיטת ת”א היא אוניברסיטה עוינת שהשיח בה הוא שמאל-שמאל קיצוני, זוהי הזירה הקשה ביותר לעבוד בה ולהנהיג פעילי ליכוד ולקיים פעילויות ליכוד. עם זאת, בשנתי הקודמת כיו”ר בין השנים 2014-2015 קיימנו כנס עם סגנית השר ח”כ ציפי חוטובלי, הקמנו כ-3 דוכני ליכוד לצורך גיוס פעילים ועוד כ-3 דוכני ליכוד באוניברסיטה לקראת הבחירות במרץ 2015, הרמנו פאנל על מסתננים באוניברסיטה בהשתתפות ח”כ יריב לוין, קיימנו הרצאה עם השר ח”כ אופיר אקוניס, הרצאה עם השר ח”כ זאב אלקין,  הרצאה עם השר גלעד ארדן, פאנל ענק בנושא הר הבית עם הרב יהודה גליק וד”ר מוטי קידר. כמו כן, הרמנו הפגנות פרו ציוניות כנגד הפגנות של בערבים באוניברסיטה. מחוץ לכותלי האוניברסיטה סייעתי בפריימריז לח”כ שבחרה בי לסייע לה ותרמתי להצלחתה בסניף שלי. כמו כן, הקמתי את אירוע פורים של כ-250 צעירי ליכוד בבר “דיזי פרישדון” בהשתתפות שר הביטחון משה בוגי יעלון, השר יובל שטייניץ, השר גלעד ארדן, השר ישראל כץ, השר אופיר אקוניס וח”כ דוד ביתן.
שנת הלימודים 2015-2016 נפתחה באוקטובר, לפני כחודשיים, בזמן זה הספקנו לקיים מפגש פתיחת שנה עם ח”כ אורן חזן, הרמנו הפגנת נגד ציונית מול סטודנטים ערבים שמחו על נטרולים למחבלים שמבצעים כוחות הביטחון, ויש לנו פאנל פוליטי בשיתוף מפלגת “הליכוד”, “יש עתיד”, “הבית היהודי”, “ישראל ביתנו.
ותזכירי לי מה את עשית, דניאלה?

לסיכום, עצוב שעקב ההפסד של יו”ר תא לביא בעברית ודניאלה גל ממכללת הבינתחומי בהצבעה על החולצה – הם בחרו להוציא רפש, התכתבויות, רכילויות והאשמות שווא. במקום שאנחנו כצעירים נביא רוח חדשה לפוליטיקה הישראלית, פוליטיקה נקייה וטובה – אתם מוציאים לפוליטיקה שם רע. פרד לנדאו ודניאלה גל תסתכלו במראה ותתביישו בעצמכם. תלמדו לקבל הפסדים, הצבע הכחול הוכרע בהחלטה דמוקרטית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הבחירות בפתח ובירושלים מתברכים בפעילות צעירים רבה.

אריק זיו ויזר

גבעתיים עם שאין

אלי חזן

לסניף הליכוד בכפר סבא כבר יש מועמדת לרשימה

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד מתחברים אל הפריפריה

אריק זיו ויזר

עשרות צעירי ליכוד הפגינו מול בית ידיעות אחרונות

אריק זיו ויזר

הבחירות לצעירים : שאין וקינן בסיבוב שני

אלי חזן
דילוג לתוכן