23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
מנדי ספדי

תגובות אוהדות למחבל באתרים ערביים-ישראלים מאת:מנדי ספדי

המגיבים שיבחו את המחבל וכינו אותו אריה ו"שהיד"; כשמגיבה אחת קראה לו פושע, אחד המגיבים קרא "לחסל אותך בהקדם האפשרי" הגולשים באתרים ערביים-ישראליים הגיבו לא מעט לפיגוע היום כאשר המחבל דרס ומחץ למוות באמצעות טרקטור שלושה ישראלים. כמעט כל התגובות היו אוהדות לא לקורבנותיו , אלא דווקא למחבל.

באתר שלבל"ד (ערב 48) הגיבו כך חלק מהגולשים. "השם ירחם על השהידים שלנו ויהיה בעזרת בני עמנו. אללה ירחמו". מגיב אחר אמר כי "מה שעשה הירושלמי הוא תגובה טבעית לפשעי הכיבוש נגד הירושלמים – הריסת בתים, מניעת כניסה לעיר".

באתר קול אל-ערב הערבי ישראלי כמעטכל התגובות הביעו תמיכה במבצע הפיגוע. מתוך למעלה מ-160 תגובות, רק ארבע גינו את הפיגוע.

יצוין כי באתר ניסו ברוב המקרים לצנזר התבטאויות המצדיקות טרור. כמו למשל זו המתייחסת למבצע הפיגוע "אללה ירחמו. אלוהים יביא ניצחון לדת של הבטן שנשאה אותו תשעה חודשים. אריה בעל גב של אריה, אבל הוא היה צריך (ואז מופיעה*) יותר ממה שהיה. או.קיי בפעם הבאה. אין אלוהים מלבד האל והשהיד אהוב האל. הניצחון בא בעזרת אללה. מגיע להם יותר מכך". לא צריך להיות מומחה לשוני כדי להבין שצונזרה המילה להרוג.

הנה תגובה נוספת באותה רוח. "מה שקרה (הפיגוע מ.ס) זה כלום לעומת מה שהם עושים לאחינו הפלסטינים". אחד המחבלים אף היה פיוטי באהדתו למחבל וכינה אותו אריה. הוא כתב "מי שרוצה לשחק עם החתול צריך לסבול את השריטות שלו".

איום ברצח על מי שהעזה לגנות את המחבל

לצד התגובות האוהדות הופיעה גם תגובה אחת שגינתה את המחבל באופן מפורש. חתומה עליה "יונת השלום" . "זה פושע ולא שהיד, אל תחללו את זכר השהידים בדבר כזה נפשע שאלוהים לא הכשיר אותו. תתביישו, תתעוררו אנשים מספיק הרג, מספיק דם , רוצים לחיות".

התגובות לא אחרו לבוא. "אנשים כמותך הם הפושעים שמגנים על היהודים ומוכרים את זכויותיהם ומוותרים על אדמתם לעדר כלבים", הגיב אחד הגולשים ואיים "בעזרת אללה נראה אותך בתכריכים לבנים. בוגדת".

תגובה נוספת ל"יונת השלום" הייתה מפורשת לא פחות. "את לא משכילה ויש לחסל אותך בהקדם האפשרי. את סכנה ובושה לציבור הערבי. השואהדה (ההקרבה מ.ס) היא כל מי שיהרוג את אונס האדמות. והם אונסים את אדמותינו וילדינו והורגים נשינו וזקנינו. אנחנו נלחמים בכל דרך אם באבנים או בטרקטורים או בכל דרך. אלוהים ינקום בהם ויחזיר לנו את מסגד אל אקצא".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו"ר "דרוזים למען ישראל" קורא שלא להצביע למופז

אריק זיו ויזר

ח"כ ברכה : תילחמו על ירושלים/מאת: מנדי ספדי.

אריק זיו ויזר

יום של נוסטלגיה בביקור בני בגין בכפרים הדרוזיים /מאת:מנדי ספדי

אריק זיו ויזר

אינני נביא הזעם/מאת: מנדי ספדי.

אריק זיו ויזר

בין אסלאם לשלום/ מאת:מנדי ספדי

אריק זיו ויזר

גיבורי מלחמת יום כיפור/מאת: מנדי ספדי .

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן