19.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

תא לביא בפעילות חברתית המבוססת על ערכי הליכוד

ביום רביעי, 16.7, 50 ילדים והורים יצאו לביקור בגן החיות התנ"כי בירושלים וקבוצה של כ-150 ילדים והורים מאופקים הגיעו למתחם הבריכה בקרית אונו, בעזרת 3 אוטובוסים. במהלך היום נהנו הילדים משלל אטרקציות, החל ממתקני מים, מתנפחים, מופעים, מוזיקה ואוכל כיד המלך. היום כולו היה פרי יוזמה של חברי תא לביא, הפועל ברוח ערכי הליכוד, באוניברסיטה העברית בירושלים.
היום מומן על ידי תרומות שונות מהארץ ומחו"ל, החל מקהילת דנוור, חברת ups, קרן היסוד, עיריית קרית אונו, שטראוס, רמי לוי, החברה לפיתוח גוש עציון ועוד.
החוויה כולה, מסתכמת בכמה מילים טובות שהושמעו במהלך היום מכמה מהילדים והוריהם. בסופו של יום, אין מילים שיתארו את התחושה שאנו מרגישים כשאמא באה ואומרת שהיום הזה היקנה לה את החופש והשקט שהיא הייתה צריכה או שילד אחר אומר תודה ושהיה לו כ"כ כיף.
בתקופה האחרונה, הרגש הלאומי עבר מתחושות של עצב, כאב לתחושות של כעס, תסכול, נעים שעכשיו התחושה היא של שמחה, רצון טוב ובעיקר תחושת אחדות מאוד גדולה ומרגשת

ביום רביעי, 16.7, 50 ילדים והורים יצאו לביקור בגן החיות התנ"כי בירושלים וקבוצה של כ-150 ילדים והורים מאופקים הגיעו למתחם הבריכה בקרית אונו, בעזרת 3 אוטובוסים.
במהלך היום נהנו הילדים משלל אטרקציות, החל ממתקני מים, מתנפחים, מופעים, מוזיקה ואוכל כיד המלך. היום כולו היה פרי יוזמה של חברי תא לביא, הפועל ברוח ערכי הליכוד, באוניברסיטה העברית בירושלים. היום מומן על ידי תרומות שונות מהארץ ומחו"ל, החל מקהילת דנוור, חברת ups, קרן היסוד, עיריית קרית אונו, שטראוס, רמי לוי, החברה לפיתוח גוש עציון ועוד. החוויה כולה, מסתכמת בכמה מילים טובות שהושמעו במהלך היום מכמה מהילדים והוריהם. בסופו של יום, אין מילים שיתארו את התחושה שאנו מרגישים כשאמא באה ואומרת שהיום הזה היקנה לה את החופש והשקט שהיא הייתה צריכה או שילד אחר אומר תודה ושהיה לו כ"כ כיף. בתקופה האחרונה, הרגש הלאומי עבר מתחושות של עצב, כאב לתחושות של כעס, תסכול, נעים שעכשיו התחושה היא של שמחה, רצון טוב ובעיקר תחושת אחדות מאוד גדולה ומרגשת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המתנה של הליכוד

אלי חזן

רשמים מההפגנה באוניברסיטה העברית

אריק זיו ויזר

יש יו"ר למועצת צעירי הליכוד – יו"ר הצעירים בבעיה

אריק זיו ויזר

תכירו: שרן השכל- המתמודדת החדשה ברשימת הליכוד.

אלי חזן

תא לביא מארח את חה"כ דני דנון בכנס בנושא "יום הנכבה דרך עיניים ציוניות". /מאת אריאל מורלי

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד למען ירושלים-מסיירים בעיר הבירה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן