24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

תא לביא בכנס עם בני בגין

במפגש סטודנטים בחסות “תא לביא” שנערך באוניברסיטה העברית ביום שני נאם מועמד הליכוד בני בגין בפני קרוב ל-100 סטודנטים. בגין החל בנאום קצר שכלל שלל “שבחים” למפלגת קדימה והעומדים בראשה. ‘קדימה איננה נושאת תקווה אלא ייאוש’, טען לאחר אזכור סיסמאות ‘עייפנו מלנצח’ ו’הזמן פועל לרעתנו’ התבוסתניות של קדימה. בהמשך עבר בגין על תשעת העקרונות בהם תלו אנשי קדימה את תקוותם לגבי ההינתקות מחבל עזה והסביר כי התבדנו על כל התשעה. נוסף על אלו הוסיף בגין את התקווה העשירית: התקווה שלאחר מבצע עופרת יצוקה חמאס למד לקח ועל כן לא יהיו פצמרים עוד זמן רב. תקווה שמתנפצת לנגד עיניהם המשתאות של תושבי הדרום ממש בימים אלו.
לאחר מכן שאל שאלה סטטיסטית את הסטודנטים: “מהי ההסתברות להצליח בכל ההנחות הללו במידה שכל הנחה עומדת על כ- 20% הצלחה? אחת למיליון!. צוות שכזה איננו ראוי להמשיך בתפקידו. מדוע יש צורך בהמתנה לעשרה כישלונות? כמה צנועים אפשר להיות במשא ומתן?
בהמשך שיבח את מפלגת הליכוד ומנהיגה. הליכוד עבר ניפוי משמעותי של נאמנים לדרך הליכוד. “היו רבים שהלכו להיות שרים, לא מוצלחים אך שרים, בממשלת קדימה. הנאמנים נשארו בליכוד על אף שיכלו להיות גם כן שרים. נתניהו הזהיר לגבי חמאסטן והצליח להרים מפלגה שבורה ולהגיע איתה למועמדת הכי רצינית לניצחון בבחירות”. תורת חיים וביטחון ישראל מתבטא באחיזה בכל ארצנו. “בשרון כבשומרון ובשפלה כביהודה”.
עוד הוסיף בגין כי “חזרתי לפוליטיקה בכדי להעלות את אחוז החסימה”. לגבי שאלת הנוכחים בעניינו של החייל החטוף גלעד שליט אמר “אני סמוך ובטוח שהממשלה עושה ככל שניתן בכדי לשחרר את גלעד”. עוד הוסיף בעניין החברתי “אני בא מתנועת החירות שחרטה על דגלה את הצדק החברתי שהוא עניין מוסר ועניין של יעילות כלכלית ויכול ללכת יד ביד גם עם השוק החופשי”.
תא לביא הינו תא הליכוד באוניברסיטה העברית בירושלים והוא פועל להעמקת זהותו של המחנה הלאומי בקרב הסטודנטים ולעמוד אל מול מגמות פוסט-ציוניות בקמפוסים השונים. פעילות זו של תא לביא הינה אחת מיני רבות מאז שהוקם לפני כשנה ומחצה שמטרותיהן היא השבת הליכוד לשלטון. על אף השעה במאוחרת נשארו סטודנטים רבים להקשיב לנאומו של בני בגין, לשאול שאלות ולבסוף הודו לו במחיאות כפיים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר חיים כץ: אם לא אביא תוצאות – אני אשם

אריאל אילוז

לביא גלעד בר אילן לשר הפנים : “בטל המאגר הביומטרי”

אלי חזן

מבט על הבחירות בצ’כיה

אריק זיו ויזר

איפה צעירי הליכוד?

Gilad Trugbild

אפליית צעירים בבחירות לוועידת הליכוד

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד דרוזים במפגש עם סגן השר איוב קרא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן