20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

תאמינו לרביב דרוקר

מישנה: אזהרה!- מי שיש לו אלרגיה לעובדות, מומלץ שידלג. הרשימה הזאת עלולה להזיק לו. התחקיר המניפולטיבי של רביב דרוקר, הוכיח את מה שאנחנו חושבים מאז ימי אוסלו: העדר של דרוקר מתאמץ ליירט את שנוא נפשה, כשבמקביל היא מגוננת ומטפחת את תדמיתם של כל יריביו. תשאלו את רביב דרוקר… הלכתי לארכיון…

קבלו ציטוט: “קדימה היא המפלגה הכי מושחתת מבין המפלגות הגדולות” (ח”כ מאיר שטרית ליוסי ורטר / הארץ / 24.12.10). אף ערוץ תקשורת לא מצא לנכון לעשות פולו-אפ לקביעה של אחד מבכירי קדימה. באותו ראיון כתב ורטר: “הוא מתעקש שהדברים יודפסו בשמו און דה רקורד.”המפלגה שהתיימרה לסמל פוליטיקה אחרת”, הוא מצטט בלעג את ציפי לבני, “היא היום יותר גרועה מהליכוד והעבודה. בשביל זה עזבתי את הליכוד? בשביל השקר והבלוף הזה”? הוא שואל רטורית. סוף ציטוט.

 

רק תמימים לא מבינים שלקבוצת האנשים שעמלו רבות על התחקיר של רביב דרוקר נגד נתניהו, יש אג’נדה אידיאולוגית ופרסונאלית. זאת אותה קבוצה, שהתעלמה מהקביעה של שטרית על מפלגת קדימה המושחתת. מאז ימי אוסלו העליזים, הסורק שלהם נעול על נתניהו. יחפשו אותו במיקרוסקופ כדי לשכנע אותנו שיש לנו בעיה. המאמץ המניפולטיבי הזה מחייב אותנו להזהיר, להתריע, ובעיקר להוכיח את טענתנו על רדיפה.

 

לי אל תאמינו. תאמינו לרביב דרוקר והחברים שלו לעדר, שהודו בשנאת נתניהו ובמתן עזרה לכל יריביו. הם רק לא לקחו בחשבון שמישהו מקליט אותם. שנאתם עיוותה את שיקול דעתם. בהדרכתה, התעלמו מכללי האתיקה. אשכול קטעי הווידאו המצורף מוכיח שאין הבדל בין הקביעה שלי, למה שדרוקר חושב.

 

מול נתניהו, כל חמור צולע, שווק לציבור ע”י התקשורת כסוס מרוץ. כשהצליחו להמליך עלינו את המועמד שלהם, חיכתה להם ובעיקר לנו, הפתעה לא נעימה. החמור הצולע התברר כלא יוצלח, ומושחת לא קטן. ברק היה הראשון, אחריו שרון ואח”כ אולמרט.

 

במבחן התוצאה, ברק שרד את “פרשת העמותות הפיקטיביות” בזכות שתיקתם במשטרה של נחקרי הפרשה, והוריש לבא אחריו אינתיפאדה מתוצרת טוניס. היום הם כועסים עליו, מפני שעל פי הקוד שלהם, חבירה לנתניהו היא בגידה שעליה אין סליחה.

 

אחריו שרון. רודן רשע, שקרן ומושחת שאלמלא הבן ש”לקח עליו את התיק” של אבא, הוא היה יושב בכלא. זאת הזדמנות להזכיר לכל מעריציו שהעננה הפלילית המרחפת מעל מיטתו, ממאנת להתפזר. אריאל שרון, המטונף שהפך את עזה לחמאסטן, השאיר אחריו חורבן מדיני, ואלפי יהודים מרוסקים. הגעגועים אליו מוכיחים את יכולתה של התקשורת למכור תפוח רקוב, כאתרוג יקר. כל יהודי שרוצה ישראל דמוקרטית ומתוקנת, חייב, חייב, חייב מסיבות חינוכיות ופטריוטיות להפיץ סלידה כלפי האיש הזה.

 

אהוד אולמרט. חולשתו בליכוד הדריכה אותו להיות כלב נאמן של רודן מושחת. התמזל מזלו ואלוהים סגר את החשבון עם שרון. פתאום הוא נדרש לוותר על הבונזו, לצאת מהמלונה, ולהתרווח על כורסת אדונו. כמה חודשים אחרי, האמסטף של הרודן מוצא את עצמו בבחירות, מול שנוא נפשה של התקשורת. כל העדר התגייס. כמו במקרה של ברק ושרון, גם עם אולמרט העדר התעלם מתחקירי שחיתות הקשורים בשמו.

 

שלושה מועמדים התקשורת הצליחה להמליך עלינו. שלושתם התמודדו מול נתניהו. שלושתם כישלונות מנהיגותיים ומוסריים. אלמלא המציאות, נתניהו לעולם לא היה מצליח להגיע לראשות הממשלה. השנאה אליו היא סוג של ויכוח עם המציאות. אל תאמינו לכלבי שמירה עם שיניים סלקטיביות…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

למאמר המקורי מהאתר של נרי אבנרי לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כמה מילים על עכברים… / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

פרס מאיים בהשמדת איראן

אריק זיו ויזר

הנאמן שבגד והרוויח / כתב: נרי אבנרי

נרי אבנרי

בר רפאלי- עשב שותה / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

מה הוא אמר על ממשלת קדימה

אלי חזן

גם לג’ובראן מגיע צמרמורת בגב

אלי חזן
דילוג לתוכן