11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
תקשורת

שר התקשורת מקדם הצעת חוק שתאפשר להגביל מראש את הסכום החודשי שישלם המנוי

השר כחלון: "ההצעה תאפשר להורים לפקח על צריכת השירותים הסלולריים של ילדיהם בתבונה, בהתאם ליכולתם הכלכלית, גם במסלולים הרגילים ( ( postpaid שהם זולים משרות תשלום מראש (prepaid)"

שר התקשורת משה כחלון ממשיך לקדם את  הצעת החוק שתחייב את החברות הסלולאריות לאפשר לכל מנוי שיבקש זאת, להגביל מראש את הסכום החודשי שישלם המנוי השר כחלון: "ההצעה תאפשר להורים לפקח על צריכת השירותים הסלולריים של ילדיהם בתבונה, בהתאם ליכולתם  הכלכלית,   גם במסלולים הרגילים ( ( postpaid שהם זולים משרות תשלום מראש (prepaid)"
===========================================
כזכור, ביום א' השבוע אישרה  ועדת השרים לחקיקה את הצעת החוק. בעקבות זאת, אישרה היום הכנסת את הצעת החוק בקריאה טרומית, והיא תועבר לועדת הכלכלה לקראת הכנתה  לקריאה ראשונה ושנייה.
שר התקשורת משה כחלון סבור כי הפתרון שמציעות כיום חברות הסלולאר אינו נותן מענה הולם לשימוש באמצעות כרטיסי חיוג מוגבלים בסכום, ומחיר השיחות בשירות זה  גבוה מאוד ביחס למחיר שנגבה במסלולים הרגילים.
על כן,  הורים רבים בוחרים  בלית ברירה ומסיבות כלכליות, במסלול ה postpaid ונאלצים לשלם מחירים גבוהים בשל השימוש במכשירי הטלפון הניידים של ילדיהם,   בלא יכולת להגביל את סכום התשלום החודשי במסלול זה. כתוצאה מזאת, במקרים רבים הורים נכנסים להוצאות גבוהות בגין תשלום לשירותי  הסלולאר.
הצעת החוק תאפשר להורים שליטה על השימוש ועל המחיר שישלמו עבור השימוש של ילדיהם והשר כחלון  רואה בכך תכלית ראויה וחשובה.
יש לציין כי ברגע שמנוי יודיע  על רצונו להגביל את התשלום החודשי בשל שירותים שניתנים בטלפון הנייד שלו, תחסום חברת הסלולאר את כל השירותים הניתנים למנוי בתשלום, לרבות שיחות, שימוש באינטרנט, שליחת מסרונים והורדות נתונים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חמשת האתגרים של נתניהו

אריק זיו ויזר

אישור לחברת חשמל לספק תשתית אינטרנט מהיר

אריק זיו ויזר

"לפיד הוליך שולל את הציבור"

אריק זיו ויזר

הקוזק הנגזל

אריק זיו ויזר

מורשת יהודית IN

הישג לשר המדע אקוניס: ועידת חדשנות בשיתוף סין

אריאל אילוז
דילוג לתוכן