16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

שר התחבורה מר ישראל כץ במפגש חברים מסעדת עיין גליל בישוב מג'אר.

על גבעה בגליל מוקפת בנוף בראשית  הרים גבעות והכנרת ברקע התכנסו כ-120 חברי ליכוד , ראש מועצת כפר כמא מר בקיר  נסים וראש מועצת שיבלי מר מוניד שיבלי . כבוד השייח אמין קבלאן  מבית ג'אן.

חברי  הליכוד נידל בשיר (מסעדת עיין הגליל) -עאסי עראיידה -וטובה מעוז אירחו במסעדת  עיין הגליל   את כבוד שר התחבורה מר ישראל כץ ,את נציג הצפון בכנסת ח"כ ציון פיניאן. וחברת פורום עוטף ירושלים גב' קטי שיטרית . בכנס נכח גם סגן השר נגב גליל מר איוב קרא .

פרופסור עאריידה הנחה את הכנס במומחיות שלוות נפש ובקשה אחת שמעת מפיו ליכוד החברים הדרוזים באשר הם כי רק כך יחזקו ויתחזקו בתנועה.

השר ישראל כץ עושה ימים כלילות בפיתוח הפריפריה הוא יוצא עם פרויקטים מהפכנים לתושבי הגליל והנגב הוא זה שיקצר את הדרכים  מהפריפריה למרכז, כבישים אסטרטגים, נתיב ישראל , כביש 6  לצומת כברי,רכבת לכרמיאל. וכפי שאומר השר "מעם אחד למדינה אחת, הגליל  והנגב יהיו חלק מרכזי של מדינת ישראל".

השר קרא  לחברים להרחיב את מעגל החברים בליכוד לפקוד אנשים אסור שהליכוד תהיה כת סגורה חייבים להרחיב את המעגל.

ישראל  חזר וציין שהליכוד היא מפלגת מרכז ימין, נגישות חברתית כלכלית דת ומסורת וחשוב מכל אהבת תושבי ישראל למדינת ישראל.

הוא רואה את המגזר כחלק אינטגראלי של הליכוד כולנו שואפים לקידום וחיזוק האזור ,כולנו משרתים בצה"ל ולכולנו מגיע שווה ערך כתושבי מדינת ישראל.

השר הודיע על חנוכת הכביש לנביא שואב מקום קדוש לעדה הדרוזית, וגם חנוכת הכביש למערת המכפלה . כל זה יהי בפסח שנה הבאה.

מדינת ישראל יודעת לכבד כל עדה ודוגלת באמירה שבט אחים גם יחד.

ח"כ ציון פיניאן  המייצג את הפריפריה הגלילית עם הדלת  הפתוחה במשרדו בטבריה והאוזן הקשבת לכל חבר ותמיד אפשר להתייעץ ולהעזר בו,  הדגיש את חשיבות האחדות במגזר ורק כך יתחזקו . כולם ביחד זה כוח קבוצות נפרדות גורמות לפילוג במגזר ואסור לשכוח כי ליכוד מלוכד תמיד ינצח.

קטי שיטרית  שהגיעה מבית שמש הביעה כתמיד את תודתה לבית החם שיש לה בגליל ולחברים הדרוזים שפתחו את ליבם וביתם למענה . ברגע ששמעה שישראל במג'אר לא היססה והגיעה צפונה לקחת חלק במפגש המוצלח.

תודה לכל חבר שנכח, תודה לפרופסור עאריידה לפועלו למען אהבת העם והספרות היהודית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גם מקיין קטן לא יצא לנתניהו/מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר

נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו /טובה מעוז

אריק זיו ויזר

ננסי ברנדס – מוסיקאי ואיש בידור

אריק זיו ויזר

נפתח מושב חבר הנאמנים של הליכוד העולמי / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר

ויוה לה ליכוד, הצרפתים באים!

אריק זיו ויזר

חג שמח מאביב חזן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן