32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

שר החינוך מתנגד לפגיעה בתרומות לאוניברסטאות

שר החינוך סער דחה את בקשת חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי בדבר הבקשה לפגוע באוניברסטאות המעסקים מרצים הפועלים כנגד ישראל

שר החינוך גדעון סער מתנגד לנסיון לפגוע בתרומות לאוניברסיטאות שאינן מפטרות מרצים הפוגעים במדינת ישראל. השר צוטט כימי שאמר "שללא קשר לטענות הנוגעות לפלורליזם באקדמיה הישראלית ולסוגיות נוספות – שר החינוך , שולל כל מהלך שעלול לפגוע בתרומות לאוניברסיטאות בישראל או להתנייתן".

במקביל, פרסם חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי עצומה בה הוא קורא לפטר מרצים המתבטאים נגד מדינת ישראל, "אדם הקורא לחרם על המוסד האקדמי הציבורי, חייב, למען היושר והאמת, להחרים אותו בעצמו ולהתפטר, או לקבל בהכנעה ובהשלמה את פיטוריו. אנו גם מפצירים בשר לבדוק לעומק את הטענות העולות מדו"ח "אם תרצו" על האקדמיה בישראל".

הבוקר דווח כי עמותת "אם תרצו" מאיימת על נשיאת אוניברסיטת בן גוריון, פרופסור רבקה כרמי, כי אם לא תשים קץ בתוך 30 יום ל"ההטייה האנטי ציונית במחלקה לפוליטיקה וממשל", תפעל מול תורמים כדי שיעצרו את העברת הכספים לאוניברסיטה."תרומות אלה", כתבו ראשי "אם תרצו" לפרופסור כרמי, "יועברו לאוניברסיטה לאחר שיוכח שההטייה בהרכב הסגל תתוקן".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עוד חילופים בלשכת שר הפנים

אלי חזן

רה"מ בירך את השר אדלשטיין לרגל 25 שנה לשחרורו מהכלא הרוסי

אלי חזן

בעקבות דו"ח המבקר הנהלת משרד התרבות דורשת לממש את התפטרותו של המנכ"ל אמיר עשבי באופן מיידי

אריק זיו ויזר

חולדאי אימץ את החלטת סער

אריק זיו ויזר

שר החינוך והפורום החברתי היו אורחי הכבוד בטקס סיום קורסי הקיץ של תנועת הנוער הלאומי

אלי חזן

איך עושה זחליל?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן