23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

שר החינוך והפורום החברתי היו אורחי הכבוד בטקס סיום קורסי הקיץ של תנועת הנוער הלאומי

השר גדעון סער ליואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית :" הדרך הזו, שהצבת את הנוער הלאומי במקום מרכזי במשימות ההסתדרות הלאומית תרמת תרומה משמעותית ייחודית ומוערכת בעיניי לחברה הישראלית. מה שעשית זה דבר גדול לחברה הישראלית "

 

מאות חניכי’ בוגרי והורי חניכי תנועת הנוער הלאומי השתתפו בסוף השבוע בטקס סיום קורסי הקיץ והדרכה של תנועת הנוער הלאומי,שהתקיים ביער לביא שבצפון.  אורחי הכבוד בטקס היו שר החינוך, ח"כ גדעון סער וחברי הפורום החברתי שלצד יו"ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי.

האורחים לא נותרו אדישים למפגן הלאומי של חניכי התנועה שהפכה להיות "הסיירת" של תנועות הנוער בישראל.  יו"ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי, פנה לשר החינוך : אני שמח על ההזדמנות שניתנה לך , שר החינוך, לראות תנועת נוער שנוגעת בערכים החברתים. הודעתך על הכוונה להמשיך בתפקידך כשר חינוך הינה הבשורה הטובה ביותר שיכלו לקבל תנועות הנוער. אין עוד שר חינוך שהעביר כמוך תקציבים וסיוע בפיתוחן של תנועות הנוער".

שר החינוך שעלה לנאום לקראת סיום הטקס פנה לשמחי ואמר " מה שעשית זה דבר גדול לחברה הישראלית. בדרך הזו, שהצבת את הנוער הלאומי במקום מרכזי במשימות ההסתדרות הלאומית תרמת תרומה משמעותית ייחודית ומוערכת בעיניי לחברה הישראלית." ולחניכים אמר שר החינוך:

"אתם באמת מרשימים, האנרגיות שלכם, זה משהו שכובש את הלב, אני מאוד שמח שהתעקשת שאגיע לראות בעיניים. אין כמו מראה עיניים. המשמרת שלכם כמנהיגים תגיע מהר מאוד."  סער דיבר על הצורך בחיזוק התנועה והוסיף:  "תנועה לאומית חזקה בישראל צריכה להיות תנועה גדולה.  תנועה לאומית שיודעת לשלב בין שני הדגלים המרכזיים, ביד אחת דגל החינוך, הדגל הלאומי, דגל הציונות – הזכות שלנו על ארץ ישראל וביד השניה הדגל החברתי"

מנכ"ל תנועת הנוער הלאומי, איתמר שרוני שעמד על הבמה, הישיר מבט לשר ה חינוך : " הבט בחולצות הכחולות ובעיניים הבוהקות. מה שאתה רואה כאן זוהי ציונות. הנוער הוא גלגל המנוף בחיי הציבור.

ציון לנקרי, מראשי הפורום החברתי , לא הסתיר את התרגשותו :"התרגשנו מלראות את הציונות בהתגלמותה. ראינו את דור העתיד של המחנה הלאומי בישראל. שמחנו לראות את שר החינוך באירוע. אין לי ספק כי הטקס הבהיר לכל מי שהגיע הערב ליער לביא את עוצמתו של הפורום החברתי שלצד יו"ר ההסתדרות הלואמית, פורום, הפועל עם ההסתדרות הלאומית והנוער הלאומי במישור החברתי. אנו נמשיך בשיתוף הפעולה להגשמת החזון החברתי שמובילה ההסתדרות הלאומית בשלוש השנים האחרונות."

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קרא לשיתוף פעולה

אריק זיו ויזר

לאה נס: "וותיקי השומרון הם המפתח להתיישבות חדשה ביו"ש"

אלי חזן

אדלשטיין מוביל את סקר ליכודניק

אריק זיו ויזר

מכתבו של השר גלעד ארדן לאהוד ברק

אריק זיו ויזר

נתניהו בטוח בדרכו

אלי חזן

שר החינוך ח"כ גדעון סער החליט למנות את ד"ר שמשון שושני למנכ"ל משרד החינוך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן