30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

שר החינוך התארח בשדולת הליכוד לקידום החינוך

שר החינוך גדעון סער היה האורח המרכזי בישיבה של שדולת הליכוד לקידום החינוך. חברי השדולה שמעו סקירה נרחבת על פעילות השר, שאלו שאלות ויצאו מן המפגש משוכנעים כי במשרד החינוך זכינו בשר מצויין.

יושב ראש השדולה עו"ד אריאל בולשטיין שפתח את הכינוס חזר על מטרות השדולה: העמקת הערכים היהודיים והציוניים וקידום הישגים לימודיים במערכת החינוך הישראלית. השדולה אינה מסתפקת בהצלחת פעולותיה הראשונות (קידום שינוי בתוכנית האזרחות, תמיכה בהנהגת תלבושת אחידה וחובת הקימה בבתי ספר, ציון יום ז'בוטינסקי במערכת החינוך) וממשיכה במלוא המרץ לפעול להשרשת חינוך ערכי ואיכותי. נחיצות השדולה באה לידי ביטוי גם בדברי הברכה של מנכ"ל מכון ז'בוטינסקי מר יוסי אחימאיר. "נכון, כי כיום השדולה נהנית מתמיכת שר החינוך, האג'נדה שלה והאג'נדה של השר כמעט זהות, אך חשוב להמשיך בדרך זו", סיכם יוסי אחימאיר.

גם גדעון סער ציין בראשית דבריו את העובדה, כי הוא רואה את מטרת כהונתו עין בעין עם שדולת הליכוד לקידום החינוך. גדעון סקר את הצעדים בהם נקט במשרד החינוך – צעדים שכל כולם קידום ערכים לאומיים. יוסי אחימאיר אף כינה הישגים אלה "מבחן עיתון הארץ": אם דפי עיתון "הארץ" מלאים בהתקפות על שר החינוך מהליכוד, סימן שהשר פועל נכון. חברי השדולה קראו לגדעון סער להמשיך וללכת באותו כיוון, בלי חשש מ"הארץ" ובלי מורא מהשמאל.

שיתוף הפעולה בין השדולה לשר הודגם פעמים רבות במהלך הישיבה. אחד ממארגני השדולה, דר' זאב גייזל העלה את סוגיית ההשתתפות של משלחות תלמידים ישראליים בתחרות מדעיות בעולם, והשר הרים את הכפפה מייד: גדעון הורה לקיים פגישת עבודה עם מנכ"ל משרדו לבחינת הכנת המשלחות ולקביעת צעדים אופרטיביים לשיפור ההישגים.

הצלחת הכינוס של השדולה לא הייתה אפשרית ללא עבודת הכנה מדוקדקת של יגאל לפידוס ואדר' מיכאל לובוביקוב, שאף ניהל ביעילות מרשימה את פרק השאלות והתשובות. למרבה הצער, בשל קוצר הזמן רבים מן הנוכחים לא הספיקו לשאול את שאלותיהם, לכן הוחלט, כי השדולה תעביר לגדעון סער את שאלותיה ופניותיה באופן מרוכז, ושאלות אלה יזכו לליבון מעמיק. כמו-כן, הוחלט כי המפגשים של שדולת הליכוד לקידום החינוך עם גדעון סער יהפכו לדבר שבשגרה ויתקיימו פעם ברבעון.

לא מעט פעמים אנו, חברי ליכוד, מתלוננים (ובצדק!), כי נבחרי תנועתנו אינם מיישמים את עקרונות הליכוד. ישיבת שדולת הליכוד לקידום החינוך בהשתתפות השר גדעון סער הוכיחה כי לפחות בתחום החינוך אין לנו על מה להתלונן: גדעון סער מקדם במשרדו את הערכים הנכונים.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שטייניץ ופיניאן בסיור בשדרות/מאת:כתב ליכודניק

אריק זיו ויזר

מאיר יאיר את הליכוד

אריק זיו ויזר

"חכם עושה מיד מה שטיפש עושה בסופו של דבר." /מאת:שלמה מדמון

אריק זיו ויזר

נתניהו באירופה חוטובלי בשאנור

אריק זיו ויזר

סילבן שלום "אסור לליכוד לקפל את דגל מפעל ההתיישבות"

אריק זיו ויזר

לא לממשלת שיתוק לאומי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן