19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

שר החינוך גדעון סער, בבקעת הירדן : ” ההתיישבות בבקעה תישאר תמיד”.

על רקע נסיעתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לארצות הברית, סייר ביום א’, שר החינוך, גדעון סער,  בבקעת הירדן כאורחו של ראש המועצה, איש הליכוד דוד אלחייני.

 


 

במהלך הסיור ביקר שר החינוך בבית הספר הממלכתי “גפנים”, המשותף לילדי הישובים החילונים בבקעת הירדן. בבית הספר לומדים 230 תלמידים, המגיעים מכל ישובי בקעת הירדן. כמו-כן, ביקר השר בגן הממלכתי “עפרוני” שבישוב תומר. בגן ילדים מתחנכים ילדים מהמושבים – משואה, יפית ותומר. השר אף קיים ישיבת עבודה עם אנשי המועצה, שבמהלכה סקרו בפניו אנשי המועצה, את הנושאים החינוכיים העומדים על סדר היום של המועצה.

משרד החינוך מסייע רבות בבינוי של כיתות חדשות בבינוי גנים חדשים ובתוכניות לימודיות אחרות. שר החינוך אמר בישיבה, כי המשרד ימשיך לסייע ליישובי הבקעה.

במפגש עם תושבי הבקעה אמר שר החינוך  : “אתם עושים כאן מעשה חלוצי ושליחות חשובה למען עם ישראל כולו. אני מאמין שצריך לחזק כאן את ההתיישבות

ושהיא תמיד תישאר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משט של טרור

אריק זיו ויזר

סילבן שלום:”חברון נכבשה על ידי הערבים ללא משפט”

אלי חזן

לאה נס: “עמוד ענן הכרחי לביטחון הדרום”

אלי חזן

נחנך “בית יקינטון” לאזרחים הוותיקים בהוד השרון

אריק זיו ויזר

השתלבות החרדים היא אחד האתגרים החשובים ביותר למדינת ישראל.

אריק זיו ויזר

עידן חדש לעם היהודי – נתן שרנסקי יו”ר הסוכנות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן