20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

שר האוצר קיבל הערב את תואר יקיר הגולן

שר האוצר, ד”ר יובל שטייניץ, קיבל הערב, יום ג’ ה-28/6, את תואר יקיר הגולן על תרומתו לקידום ופיתוח ההתיישבות היהודית החדשה בגולן, וזאת במסגרת שנת ה-44 לשחרור הגולן וחידוש ההתיישבות היהודית.

במהלך הטקס הודה השר על הענקת התואר ואמר “הקשר שלי עם הגולן התחיל בתקופת הצבא, כחייל בגדוד 12, כשלקראת סיום השירות הציעו לי כמעין צ’ופר להיות מדריך לידיעת הארץ. אני מאד אוהב את רמת הגולן ואפילו מאוהב בה. הגולן היה חלק אינטגרלי ממדינת יהודה – עשרות בתי הכנסת העתיקים כאן הם עדות לכך שהיינו כאן בתקופת בית שני. בימים אלה אנו מביטים צפונה ורואים משטר ברוטאלי, במדינה הכימית ביותר בעולם כולו. וזוהי תזכורת לכך שאסור לנו לאבד את הגולן, ואסור לנו לקחת סיכונים באזור הזה. מי שיפגע בגולן, יפגע בביטחון מדינת ישראל.

 

כשר אוצר אני מרגיש זכות גדולה כאשר עולה בידינו לסייע להתיישבות בארץ ישראל ובעיקר לפריפריה. גורלה של מדינת ישראל ייקבע לא רק בתל אביב והרצליה אלא ייקבע גם באריאל, גם בבית שאן גם בטבריה וגם ברמת הגולן, ולכן אני שמח על הזכות והיכולת לסייע כשר אוצר ולו במעט במפעל ההתיישבות המקסים והציוני בכל ישותו ברמת הגולן.”

 

השר פנה אל המשתתפים בטקס ואמר: “אזרחי הגולן, אתם באמת חלוצים ההולכים לפני המחנה. הלב מתרחב מהנופים, מהיישובים, ממפעלי התעשייה, מהצימרים, מהתיירות, ואנו נעשה הכל כדי שמדינת ישראל תמשיך לסייע, לפתח ולטפח את חבל הארץ הזה. ממשלת ומשרד האוצר ימשיכו להעניק לכם רוח גבית, כדי שתמשיכו לעשות ניסים ונפלאות בגולן.”

 

בהודעה שפרסמה המועצה האזורית גולן נכתב כי “תואר יקיר הגולן מוענק לשר שטייניץ על תרומתו רבת השנים לקידום ופיתוח ההתיישבות בגולן, שמירה על ריבונות ישראל בגולן, תמיכתו בפרויקטים רבים לרווחת התושבים בפריפריה בכלל ובגולן בפרט ותרומתו להנעת הצמיחה הכלכלית והחקלאית וקידום המחקר בגולן.”

 

ראש מועצה מקומית קצרין, סמי בר לב אמר כי “השר שטייניץ הוא ידיד גולן אמיתי מזה שנים רבות, עוד לפני שהיה ח”כ וגם בתפקידיו בכנסת ובממשלה. הוא מכיר את הגולן כמו את כף ידו, ידען בלתי רגיל בנושא הגולן, בקיא בהיסטוריה ותמיד מספר על החשיבות של הגולן למדינת ישראל. בזמנו שטייניץ היה מדריך ומוביל טיולים בגולן – זה היה חשוב לו והוא היה מארגן משלחות ואוטובוסים לטיולים בגולן. בכל תפקידיו תמיד גילה תמיכה ואהדה וכמובן שבתפקידו בשנים האחרונות כשר הוא ביקר בגולן, קידם נושאים מאד חשובים וקיבל החלטות שמשפיעות לטווח ארוך על חיזוק האזור”.

 

ראש מועצה אזורית גולן, אלי מלכה אמר: “אנו גאים להעניק לשר ד”ר יובל שטייניץ את אות יקיר הגולן ולהביע את הערכתנו על פעילותו ותרומתו לגולן. השר שטייניץ פועל לחיזוק הגולן ולשמירת ריבונות ישראל בגולן מזה שנים ארוכות עוד לפני היותו ח”כ ושר. אהבתו לגולן גדולה והוא מכיר כל שעל בחבל הארץ הגדול הזה. במסגרת תפקידו כשר, קידם שטייניץ תחומים רבים אשר משליכים לעתיד הרחוק ומשפרים לעין ארוך את איכות החיים בגולן, בתחומים שנוגעים לכל אחד מהתושבים – חינוך, מחקר, אנרגיה מתחדשת, הגדלת תקן נחלה, הפעלת התחבורה ציבורית החדשה בגולן ועוד”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בוגי על טורקיה : המשט היה פרובוקציה

אריק זיו ויזר

ארדן בהתקפה ליכודית : ועתה ויטלי חייקין

אלי חזן

שר התחבורה מפקיר את נוסעי התחבורה הציבורית?

אלי חזן

שר החינוך גדעון סער: האנטישמיות החדשה עברה טרנספורמציה: מדה לגיטימציה של היהודי לדה לגיטימציה של מדינת היהודים.

אריק זיו ויזר

מהפכת התחבורה של ישראל:

אריק זיו ויזר

“המכרז יאפשר לצרכן לקבל אינטרנט מהיר יותר במחיר זול יותר”

אלי חזן
דילוג לתוכן