19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

שר האוצר עם תא לביא

לאחר שר החינוך מגיע שר האוצר לאוניברסיטה ובכך עושים שרי הליכוד עוד צעד לחיזוק תא לביא

ביקורו של שר האוצר, ד”ר יובל שטייניץ, בקמפוס הר הצופים עם פעילי תא לביא

ביום רביעי האחרון, בזמן שכל המפלגה עסקה בהצבעה של חברי מרכז הליכוד ובמאבק בין נתניהו לפייגלין, מצא לנכון שר האוצר, יובל שטייניץ להקדיש את זמנו לפגישה עם פעילי תא לביא באוניברסיטה העברית ולאחריה לשיחה בהשתתפות למעלה מ-250 סטודנטים מכלל האוניברסיטה.

בפגישה עם פעילי תא לביא, לאחר הצגה קצרה של הנוכחים, האזין שר האוצר למצב הנוכחי באוניברסיטה העברית הן בפן הסטודנטיאלי והן הפוליטי וחיזק את הפעילות של תא לביא.

באירוע הגדול הציג שר האוצר את משנתו הכלכלית. בנאומו התייחס למשבר הכלכלי העולמי ואמר: “בעקבות ההתמודדות המוצלחת שלנו עם המשבר העולמי, הדימוי של ישראל השתפר מאוד בעולם. כל מדינות העולם הקריבו את העתיד הכלכלי שלהן בכדי לשמור על ההווה אך אנו החלטנו לשמור על העתיד כדי שיהיה לנו את ההווה. לכן, במקום תוכניות חירום זמניות אנו הצגנו תקציב דו-שנתי. אנו יוצאים מהמשבר עם פגיעות פח אך לא פגיעות שילדה”.

בנושא העובדים הזרים אמר שר האוצר כי יש לצמצם באופן משמעותי את שיעור העובדים הזרים בישראל ובמיוחד את שיעור העובדים הזרים הלא חוקיים. העובדים הזרים למעשה פוגעים באוכלוסיות החלשות מאחר והם אלו שמתמודדים מולם על מקומות העבודה ובשל כך נוצרים הפערים בחברה הישראלית.

כמו כן, התייחס שטייניץ למצב הכלכלי של האוניברסיטאות וציין כי “האוצר מוכן להעביר כספים לאוניברסיטאות אך בתנאי שהסטודנטים והמרצים יהיו מוכנים לתת גם הם מצידם”.

תא לביא ממשיך בפעולותיו להחדרת ערכי המחנה הלאומי בקמפוס על ידי מתן במה לנבחרי הליכוד, אשר ללא תמיכה מבפנים, נעדרו זה זמן רב מבמות האוניברסיטאות בישראל.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רה”מ בירך את השר אדלשטיין לרגל 25 שנה לשחרורו מהכלא הרוסי

אלי חזן

שר החינוך יעביר שיעור על ז’בוטינסקי במעלה אדומים

אריק זיו ויזר

השרה לבנת קיימה ביקור בחצור הגלילית

אריק זיו ויזר

רגע לפני שהממשלה תדון בהצעת החוק החשובה ביותר בקדנציה הנוכחית

אלי חזן

האי של כץ להינתקות המוחלטת מעזה

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין תוקף את הוצאת הכרוזים נגד שופטי ביהמ״ש העליון

אלי חזן
דילוג לתוכן