30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

שר האוצר יובל שטייניץ וח"כ ציון פיניאן נועדו עם ראשי ערים ורשויות של הליכוד

שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, וח"כ ציון פיניאן, חבר ועדת הכספים, נועדו ביום שלישי עם ראשי הערים והרשויות של הליכוד, במטרה לפתור את המשבר ברשויות המקומיות. במפגש נכחו עשרות ראשי רשויות אשר ביקשו משר האוצר לטפל בבעיות הכואבות ביותר, ובמיוחד במענקי איזון, רפורמות בתאגידי המים והיטלי השבחה.
בעניין מענקי האיזון בשנה הקרובה, השר העריך כי יוכל למצוא פתרון ואף הדגיש כי דלתו תמיד פתוחה לדיאלוג. כמו כן, שטייניץ הציע לקיים דיאלוג רציף עם הרשויות ונציגי הליכוד.
בהמשך שטייניץ אמר כי הוא מאמין שיימצאו הפתרונות לבעיות שהציגו ראשי הרשויות, להקלת המצוקות ומניעת ההשבתה ברשויות.
נציגי הרשויות הצהירו כי יתמכו בשר האוצר והדגישו את הצורך שחברי הליכוד יהיו מאוחדים גם בצעדים הכלכליים, וקראו לכל חברי הכנסת ליישר קו עם ההנהגה והממשלה.
שר האוצר שיבח את פעילותו הנמרצת של ח"כ ציון פיניאן בועדת הכספים ואמר שעל אף שפיניאן אינו מסכים לגמרי עם התוכנית הכלכלית, הוא נוהג באחריות, מבין את גודל השעה, ואת החשיבות שבהנהגה מאוחדת ושילוב ידיים.
שר האוצר שיבח את שיבח את שרי האוצר לשעבר, המשנה לראש הממשלה, השר סילבן שלום וראש הממשלה בנימין נתניהו, שידעו לנקוט בצעדים הנדרשים בתקופות הקשות, על מנת להוביל את המשק לחוף מבטחים. כמו כן, אמר כי הוא מודע לכך שחלק מהצעדים שהוא נוקט בהם אינם פופולריים, אך דאגתו היא הצלת המשק הישראלי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שמעון גפסו הרים כוסית עם נצרת עילית

אריק זיו ויזר

טקס הסרת הלוט מעל אנדרטת בגין בעיר מודיעין במעמד השר כחלון, יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ יריב לוין ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס ומכובדים נוספים:

אריק זיו ויזר

הליכוד בקריית גת : מיקי זוהר נבחר להוביל את הרשימה

אלי חזן

חצור הגלילית תהפוך לעיר-קהילתית מרכזית בגליל העליון

אריק זיו ויזר

סגני ראשי הערים של הליכוד לנתניהו : פתרונות לדיור עכשיו

אריק זיו ויזר

אילן כהן בעד מירי רגב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן