30.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

שר האוצר אישר כרית בטחון בהיקף 2.5 מיליארד שקלים לקרנות הפנסיה הותיקות המאוזנות

יו”ר הסתדרות העובדים הלאומית, יואב שמחי, מי שהוביל את המהלך המשותף להסתדרות הלאומית, לעמיתים ולקרנות : “היום הסתיים עיוות ונעשה צדק חברתי לעשרות אלפי עמיתי קרנות הפנסיה המאוזנות הותיקות”

בלשכת סגן שר האוצר ציינו היום את הסכם מתן כרית הבטחון לעמיתי קרנות הפנסיה הותיקות המאוזנות. ההישג הינו סיום למאבק משותף להסתדרות הלאומית, לקרנות ולעמיתים, שהובילו יואב שמחי, יו”ר ההסתדרות הלאומית וששי שדה, יו”ר מטה המאבק של עמיתי קרנות הפנסיה  ויו”ר ועד עובדי לאומית שרותי בריאות. את העמיתים ייצגו בטקס הקצר,  יואב שמחי, יו”ר הסתדרות העובדים הלאומית .  האישור הסופי ניתן היום על ידי שר האוצר שציין :”בגיבוש ההסכמות עם הקרנות עמדה לנגד עיננו ההגנה על זכויות הפנסיונרים ויכולתם לחיות בכבוד מהכספים שחסכו במהלך שנים ארוכות”.

יואב שמחי, שמחי ביקש להודות למשרד האוצר ולעומדים בראשו : “אני מבקש להודות לשר האוצר, ח”כ יובל שטייניץ  וסגן שר האוצר, ח”כ  יצחק כהן, על המאמצים והדרך בהישג חשוב זה. היום הסתיים עיוות שהחל בשנת 2003. כרית ביטחון של 2.5 מיליארד שקלים הינה עשיית צדק לעשרות אלפי עמיתי קרנות הפנסיה . הוכחנו היום כי מהלך משולב בין העמיתים ובין הקרנות פסגות, עתודות וגלעד הוביל לתוצאה המיוחלת למען העמיתים. מהלך שבסופו של יום מאפשר לעמיתים לצאת לגמלאות בכבוד.”

ששי שדה , שהיה לכל אורך הדרך הנציג והפה של עשרות אלפי העמיתים. אמר בטקס: “עצרנו את המשך הפחתות הפנסיה של העמיתים. עמיתי הע”ל ספגו הפחתות ואסור לשכוח כי בסופו של יום מדברים על העמיתים. אנשים אלה שממוצע הקצבה הינה 2000 שקלים. “

המשא ומתן נמשך כחצי שנה ובעת משבר התערב חבר הכנסת חיים כץ שאף זימן את כל הצדדים לישיבה דחופה של ועדת העבודה הרווחה והבריאות של הכנסת בראשה הוא עומד. שמחי ביקש להודות לח”כ כץ על התערבותו בתהליך שסיים היום עיוות ממושך שנגרם לעשרות אלפי העמיתים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לימור לבנת למזוז:עצור את השיחות עם סוריה ואבו מאזן

אריק זיו ויזר

אקוניס ממשיך להנציח את מורשת בגין וז’בוטינסקי גם במשרד המדע

עינר אביב

רגב ואדלשטיין השיקו השדולה למאבק בדה לגיטימציה

אריק זיו ויזר

מי שחלם. נאום יו”ר הכנסת בערב יום העצמאות 2013

אלי חזן

אופיר אקוניס – סגולה לחתונה

אלי חזן

חה”כ ציון פיניאן : הליכוד עולה לשלטון בשל מחדלים בטחוניים, ונופל לאופוזיציה בשל מחדליים כלכליים,

דילוג לתוכן