29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת, מינתה את הטניסאית ציפי אובזילר ליועצת לענייני ספורט

הטניסאית שפרשה באחרונה תחל את עבודתה בלשכת שרת התרבות והספורט כבר בימים הקרובים. השרה לבנת: “אובזילר תוכל לתרום מניסיונה המעשי בעולם הספורט לטובת קידום ופיתוח הספורט הישראלי” שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת, והטניסאית לשעבר, ציפי אובזילר, נפגשו אמש וסיכמו על העסקתה של אובזילר כיועצת לענייני ספורט לשרה לבנת. בעבודתה תעסוק אובזילר בקידום שורה של יוזמות ותוכניות שמובילה השרה בתחום הספורט ובהן, בין היתר, התוכנית להטמעת טוהר המידות בספורט, המלחמה בהימורים הלא חוקיים, פרויקט האתלטיקה הקלה, פיתוח ספורט הנשים, הרחבת מספר האזרחים העוסקים בספורט ביום-יום ועוד.

אובזילר היתה אלופת ישראל ושחקנית נבחרת ישראל. היא חברת מועצת העיר גבעתיים. כיום היא מאמנת ומקדמת בנות צעירות בענף הטניס.

שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת:
“ציפי אובזילר, מהטניסאיות המובילות בתולדות ישראל, תוכל לתרום מניסיונה המעשי בעולם הספורט לטובת קידום ופיתוח הספורט הישראלי. אובזילר שהחלה את הקריירה המקצועית שלה כאשה בת 30 ומנהלת את הפרויקט לקידום נשים בטניס, בקיאה בפוטנציאל הגלום בספורט לחברה בריאה, טובה ושוויונית יותר”.

ציפי אובזילר:
“אני מאושרת שהשרה לבנת בחרה בי כיועצת במשרד הספורט. אביא מניסיוני הרב השנים כשחקנית פעילה ואמשיך לתרום לקידום ענף הספורט בארץ”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נאומו של שר החינוך גדעון סער, בכנס ירושלים השמיני.

אריק זיו ויזר

השר אלי כהן: כשרפורמה היא לא מילה גסה

דניאל נחמיה

השר סער מחזק את הערכים – מתוך “הארץ”

אריק זיו ויזר

ומשרד החוץ עדיין ישן

אריק זיו ויזר

נס בני המאה

אלי חזן

השר כץ: טיוטת הפתח – הכרזת מלחמה על ישראל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן