25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת: “העולם כבר לא שייך לגברים. נשים יכולות לעשות הכל ומצוין”

השרה לבנת פתחה את אירוע יום האישה המשותף לעובדות משרד התרבות והספורט ומשרד המדע ושיבחה את תרומתן האדירה של הנשים בתחומים רבים ובעמדות מפתח בשירות הציבורי.

שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת, ומנכ”לית המשרד, הגב’ אורלי פרומן, פתחו הבוקר את אירוע יום האישה המשותף לעובדות משרד התרבות, הספורט ומשרד המדע. במהלך היום ביקרו נשות המשרדים במוזיאון לאמנות ביפו, ערכו סיור מודרך בעיר העתיקה וצפו בהצגה שלאחריה נפגשו עם היוצרים והשחקנים.

שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת:
“בתחילת דרכי הפוליטית היו מעט מאוד נשים שהיו שרות, חברות כנסת ומנכ”ליות של משרדים ממשלתיים. העולם היה שייך לגברים ואת הדרך הזאת צריך לפרוץ. אנחנו טובות ומוצלחות בהרבה מאוד תחומים ויש לנו המון מה לתרום. מי עוד יכול לעשות עשרה דברים בבת אחת? רק נשים. יש לנו את היכולת לעשות ולהבקיע את תקרת הזכוכית. ניתן ואפשר לעשות הכל. צריך רק להאמין”.

מנכ”לית משרד התרבות והספורט, גב’ אורלי פרומן:
“אני מאמינה שאיזון נכון בין נשים לגברים מביא להחלטות טובות יותר. בידינו היכולת להשפיע, ולהשפיע בצורה אחרת ושונה. בנות, זה בידינו. שום דבר הוא בלתי אפשרי”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ההשר מרידור בועידת הגרעין בקוריאה : “האם העולם ירשה למדינות סוררות לפתח נשק גרעיני?”

אלי חזן

השר סילבן נרתם למען חצור הגלילית

אריק זיו ויזר

השר מיכאל איתן קיבל את נשיא גרמניה

אלי חזן

השר משה כחלון זועם: אעלה נושא קידום תכנית החשמל למאחז אום ריחן אום ריחן למרות העדר תב”ע בישיבת הממשלה.

אריק זיו ויזר

בוגי: “פני הפלסטינאים לא לשלום”

אלי חזן

שר האוצר ממנה וועדה לבחינת המדיניות בנושא משאבי נפט וגז בישראל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן