11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

'שרלי' בדרך למלחמה?

הטרור האיסלאמי חוצה גבולות. הלן מזוז פותחת צוהר לעולמה השני וקוראת ליהודים "בואו הביתה"



"c'est la guer" זה המסרון שקיבלתי מחברי הפריזאי מיד אחרי הרצח המזעזע שבוצע על ידי טרוריסטים מוסלמים במערכת העיתון "שרלי הדבו", פרושו של המסרון: "זאת מלחמה".



גם בעיתונים בארץ היו כאלה שכבר הפציצו בכותרות והכריזו כי צרפת בדרך למלחמה. בתור צרפתיה מתוקף נשואיי לצרפתי ואמא לשלושה צרפתים מקסימים, העיסוק במתרחש בימים האחרונים בצרפת הוא מתבקש. הטלפונים למשפחה ולחברים בצרפת, הטלפונים של החברים בארץ שעשו עלייה ושל החברים הישראלים שמתקשרים לשאול האם אנחנו מכירים מישהו מהנרצחים, כולם מודאגים מהמצב ובטוחים כי מדובר במלחמה לכל דבר.



יש בדיחה ידועה על צרפת שאומרת: "הנשק הכי פופלארי בצרפת הוא הדגל הלבן" כאחת שעוקבת באדיקות מזה שנים בחדשות בערוצי הטלוויזיה הצרפתית לא הייתי ממהרת לצאת בהכרזות. לפני כשנתיים צרפת הזדעזעה מהטבח שהתרחש בבית ספר "אור התורה" טבח שביצע טרוריסט מוסלמי בארבעה  יהודים, ביניהם ילדים. בטקס לזכרם נכחו ראש הממשלה נתניהו ונשיא צרפת פרנסואה הולנד שהכריז כי מדינתו נחושה להילחם באנטישמיות ותעשה הכול כדי להגן על הקהילה היהודית. מיותר לציין כי צרפת חזרה מהר לסדר היום ושום צעדים דרסטיים לא ננקטו.



מאז הטבח בטולוז ועד הטבח ב " שרלי הדבו" התקיימו מספר התקפות טרור שבוצעו כולם על ידי המוסלמים בצרפת עד עכשו בצרפת לא הרימו את הכפפה. והנה שני טרוריסטים מבצעים טבח נוראי ופוגעים ב"סמלה" של צרפת, היו כאלה שם שאף השוו ואמרו כי מדובר ברצח רבין של צרפת.
מדובר בנקודת תפנית חשובה לאין ספק, ניתן לראות כי המגמה בתקשורת, במאמרים המפורסמים בצרפת ובחברה הצרפתית היא כנגד האסלם הרדיקלי, זאת מגמה שקדמה לארועי הטרור השבוע והיא תמשך עוד תקופה ארוכה.



כמות המוסלמים בצרפת וההומניות הארופאית היא הסיבה לכך, ומאותם סיבות אלו ממש צרפת תתקשה לצאת ל"מלחמה" בטרור האסלמי שישוב ויפקוד אותה לנו כמדינת ישראל נשאר רק להזדהות, בתור מדינת מוכת טרור אנחנו כואבים, אך לא כואבים בשל סבלה של צרפת אלא בשל תמימותה וחוסר היכולת להגן על תושביה מפני הטרור האסלמי הכאב הוא על אחינו ואחיותנו היהודים שמתגוררים שם.



בעיתון פיגארו הצרפתי התנוססה במוצאי שבת שאחרי הרצח הכותרת. "נתניהו קורא ליהודי צרפת לעלות לישראל, ישראל זה הבית"
אני מצטרפת לקריאותיו של ראש הממשלה ומזמינה את החברים והמשפחה להגיע לישראל ולהתקבל בחיבוק ענק על ידי אזרחיה.
מדינה יהודית לעם היהודי בראשות מפלגת העם, תנועת הליכוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עשיה מנהיגותית לא פופולרית

חיים פוזן

השקר כנגד נתניהו מסרב למות

אלי חזן

בנימין נתניהו החזיר את עקרון "הערבות ההדדית" לחברה

אריק זיו ויזר

קשה לבנות קל להרוס

אלי חזן

על מחאה חברתית צודקת ועל ניצול פוליטי זול

אריק זיו ויזר

פרשת וישלח- יעקב אבינו כאב וכמנהיג הנלחם את מלחמת החיים מבלי לוותר

עינר אביב
דילוג לתוכן