16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

שרים וחברי כנסת בכנס חגיגי בסביון

חברי הליכוד זכו לאירוע הרמת כוסית בסביון ועודכנו על ידי חברי הכנסת והשרים בפעילותם

 

 

באירוע מכובד ביותר בביתו של איש העסקים אלי (קיקו) ואשתו לינדה טל, התארחו חברי ליכוד רבים וביניהם חברי מרכז ומועמדים לכנסת הבאה. בין האורחים ניתן היה למצוא את יעקב בן סעדון, הלן מזוז, לימור בר-און, אריאל מורלי, מטי יוגב, אלי כהן ומועמדים רבים וטובים נוספים אשר הגיעו לשמוע את דברי השרים ישראל כץ וגלעד ארדן וחברי הכנסת דוד ביטן, ירון מזוז, נורית קורן, נאוה בוקר, אורן חזן וד"ר ענת ברקו.

 

את האירוע הנחה יו"ר ועדת הכנסת ח"כ דוד ביטן אשר זכה לשבחים רבים על פעילותו הרבה כיו"ר ועדת כנסת אקטיבי ביותר ש"כמותו לא נראה שנים".

ח"כ דוד ביטן: "לגבי חברי מפלגת העבודה (אראל מרגלית) אני אומר: לא משנה כמה הם יצעקו אנחנו ננצח בבחירות". ח"כ ביטן התייחס גם לנושא החייל מחטיבת כפיר אשר ירה וניטרל מחבל בחברון ואמר: "אנחנו מארגנים עצומה למתן חנינה לחייל אלאור עזריה, בדיוק כמו שנעשה בעבר לאנשי השב"כ.

ביטן הוסיף: "אני עובד ביחד עם חברי כנסת נוספים מהליכוד על הצעת חוק לפיה יגורשו מחבלים ומשפחותיהם ובאשר לשאלה האם החוק עומד בקרטריונים של החוק הבינלאומי, אני יכול לספר לכם שהחוק אכן יעמוד בקריטריונים. על מערכת המשפט לסייע לנו במלחמה בטרור ולא לעמוד מנגד".

 

ח"כ ירון מזוז הגיע גם הוא לאירוע ונשא דברים אך נאלץ לעזוב מוקדם יותר לטובת מבצע חלוקת מצרכי מזון לנזקקים.

HARAMAT_KOSIT

השר ישראל כץ הגיע אף הוא לאירוע וזכה לשבחים רבים מהקהל שהרעיף עליו מחמאות. שר התחבורה אמר כי הוא והשר ארדן זה עתה חזרו מישיבת קבינט והוסיף: "אנו מאותגרים ומטפלים בכל הבעיות הביטחוניות ומטבע הדברים אי אפשר לפרט את תוכן הישיבות אך חשוב שתדעו כי אנו נוקטים בפעולות רבות תוך שיקול דעת ובעוצמה רבה".

 

בנושא חוק גירוש המחבלים הוסיף השר ישראל כץ: "מדובר בחוק חשוב ביותר שירתיע כל מחבל בטרם ייצא לפגע. יש ירידה דרסטית במספר הפיגועים ולא מעט מכך נובע גם בעקבות עבודתו של השר ארדן".

השר ישראל כץ התייחס גם לפעילות משרדו: "הניצחון שלנו הוא לא רק בבלימת הטרור אלא גם בעשייה. היום חנכתי את קטע הכביש הדרומי שמחבר את דרום ירושלים לצפונה. בתוך שנתיים (פחות חודש) תהיה רכבת מהירה שתחבר את ירושלים לת"א ולמרכז. חנכנו מספר גדול של כבישים, מחלפים ומסילות רכבת – וזה יתן הזדמנות שווה לכל אזרח. איימו ואמרו שכל ת"א תהיה מלאה בחולדות, בינתיים יש שם בקושי חולדאי אחד.
בחיפה ובאשדוד מייבשים חלקים מהים, מניחין סלעים ובונים נמלי ים שיובילו להוספת מקומות עבודה, שירות טוב יותר והוזלת מחירים".

 

לאחר מכן נאמה חברת הכנסת נורית קורן ועדכנה את המשתתפים בפעילותה:

"עובדי קבלן יקבלו תוספת של 2,000 שקלים למשכורתם. את התוספת הם יקבלו כבר מהחודש הקרוב בפעימה ראשונה. עם תום מושב הכנסת האחרון אישרנו את תקנות משרד הבריאות לרופאי שיניים המגיעים מחו"ל ובכך עזרנו להמוני העולים להיקלט בישראל".
ח"כ קורן הזכירה גם את הנעשה בפעילות הועדה למינוי שופטים והוסיפה: "בועדה למינוי שופטים יש כרגע חלון הזדמנויות למנות שופטים מכל מגוון החברה הישראלית. על בית המשפט להיות בּבוּאה של החברה הישראלית.

 

סא"ל במילואים, חברת הכנסת ד"ר ענת ברקו התייחסה בנאומה למלחמתה הבלתי מתפשרת בהסתה ואמרה:

"הגשתי בעבר בקשה משר הפנים לשלילת אזרחות מחבר הכנסת לשעבר עזמי בשארה המבוקש כיום על ידי שירותי הביטחון ונכון להיום הוא עדיין אזרח. אגיש בקרוב הצעת חוק שתאפשר למשפחות נפגעי פעולות טרור לתבוע פיצויים בבית משפט אזרחי ממחבלים שנשפטו בבית משפט צבאי.

עברה הצבאי העשיר של חברת הכנסת ענת ברקו תורם לפעילותה הפרלמנטרית בין אם בשיח עם חברי הכנסת הערבים עימם היא מתעמתת לא פעם (ומנצחת) ובין אם בנושאי חקיקה. ברקו הוסיפה: "אני גאה מאוד בהצעת חוק שהעברתי במושב האחרון שתאפשר לחיילים לעסוק במקצוע אותו רכשו בצבא גם בחייהם האזרחיים לאחר השירות הסדיר".

ERDAN

השר גלעד ארדן הגיע לאירוע ואמר בפתח דבריו: "פה יושבים אנשים שצמחו מלטה וזו אחת המעלות של הליכוד. דרך הציבור ובזכות הקשר עם האזרחים אנו מצליחים לשרת אתכם בחזרה".
ארדן התייחס גם לפעילות הענפה המתבצעת במשרדו ואמר: "אין היום צבא מלבד צה"ל אשר לו יש תרחיש ממשי ואיום הנוגע לכיבוש גבולות מדינתו".
השר ארדן הוסיף נתונים המתייחסים לממשק המשטרה עם האוכלוסיה הערבית: "מתוך עשרות תחנות משטרה, רק 2 נמצאות בישובים ערביים. ילדים גדלים כשהם לא ראו מעולם משטרה ובנושא זה אנו מבצעים שינויים היסטוריים. הבסיס לכל דבר במדינה זה חוק וסדר ואני מאמין כי מגיע לכל תושבי המדינה שיטור שוויוני. בעבר המשטרה נמנעה מלהכנס לישובים ערביים וכיום אין מקום במדינה שבו משטרת ישראל לא פועלת".

 

חברת הכנסת נאוה בוקר נאמה והתייחסה גם לנושא החייל ולעצרת התמיכה בו: "חייל שחיסל מחבל – גם אם טעה – לא צריך לשבת בכלא ולמרות לחצים שהופעלו עליי במטרה שלא אגיע לעצרת התמיכה בחייל ובחיילי צה"ל, החלטתי להגיע לעצרת". 

בנושא עבודתה הפרלמנטרית ומאמציה ליצור שיוויון בחברה הישראלית הוסיפה ח"כ בוקר: "אני עובדת על חוק שישווה את קצבאות הנכים לשכר המינימום במשק". חברת הכנסת נאוה בוקר סיימה את דבריה במשפט: "אני גאה להיות חלק ממשפחת הליכוד".

 

לאחר מכן נאם חבר הכנסת אורן חזן שסיפר על התרגשותו הרבה מהתמיכה הגדולה והאחדות שזכה לראות בעצרת התמיכה בחייל אלאור עזריה. ח"כ חזן: "68 שנים אחרי ועדיין אנחנו מתחשבים במה יאמרו הגויים". ח"כ חזן התייחס גם לדברי שופט העליון סלים ג'ובראן במשפטו של השייח ראאד סלאח ואמר: "הגענו למצב בו שופט בבית המשפט העליון אומר שקריאה לאינתיפאדה היא לא הסתה".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליברמן ליעלון: "החמאס לא חושש ממך"

אריק זיו ויזר

מהרסיך ומחריביך מחרות יצאו

אריק זיו ויזר

עכשיו זה רשמי : אריאל קלנר יתמודד במחוז חיפה

אריק זיו ויזר

הפנים החדשות של הליכוד – הכירו את אלי ורד חזן

אריק זיו

ליכודניק משתתף בצערה הכבד של סנדרה רג'ואן

אלי חזן

פוטין חזק גם בישראל

עינר אביב
דילוג לתוכן