26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

שקיפות ודמוקרטיה – יסודות ההצלחה /מאת:שלמה מדמון

בישיבת ועדת החוקה השבוע בראשותו של יו”ר הועדה ויו”ר המרכז חבר הכנסת משה כחלון , יכולנו לראות ולחוש את הדמוקרטיה בתנועה במיטבה.
גם וכאשר הישיבה אמורה להתנהל בדלתיים סגורות ניתנה האפשרות לחברים רבים להיות נוכחים בישיבה.
הגדיל לעשות יו”ר הוועדה לאפשר לכל באיי המקום ממגזרים שונים החל מנציג הדרוזים, נשים,עולים חדשים,יהודה ושומרון,צעירים, וכן נציגי האזורים השונים בארץ. נוכחתי להבחין שכל אותן הצעות שהועלו מצד המגזרים שהוזכרו לע”ל נרשמו על יו”ר הוועדה והוצגו בסוף הדיון אחד לאחד, תוך כדי הצהרה ברורה שהצעות אלה יקבלו התייחסות ודיון מעמיק בישיבה סגורה שתתקיים למחרת יום חמישי בנוכחות יו”ר התנועה ח”כ בנימין נתניהו.
בסיכום הדברים יו”ר התנועה בנימין נתניהו העלה על נס ובירך את הצעד חסר התקדים מצד יו”ר הוועדה וחבריה לאפשר דיון פתוח ושקיפות מלאה בנוכחות כל הנוגעים בדבר ואנשי השטח.
לציין! מאז הצטרפותי לתנועה שובל ארוך של שנים משתרכים מאחוריי ולא זכור לי התנהלות והתנהגות מעין זו, התמלאתי כבוד וגאווה.
בדרך זו נצליח להצעיד את התנועה ליישום ערכיה לשקיפות, דמוקרטיה והדר, נוכח קבלת החלטות נכונות שתכליתן סיעור מוחות ממגוון רחב של דעות מכל גווני הקשת בתנועה.
נשכיל לעשות אם בכל קבלת החלטות הנוגעות לתנועה ינהגו כל יו”ר וחברי הועדות וכן לשכת יו”ר התנועה לאמץ סגנון התנהלות מעין זה ולא כפי שנעשה הדבר בעבר, שברוב המקרים נתקבלו החלטות במחשכים ומאשרי ההחלטות נתבקשו לנהוג על פי “ראה וקדש” הדבר פוגע, מקומם, מתסכל, מכרסם במוטיבציה ובנכונות לבחור למען התנועה.
ועל כך ישר כוח חבר הכנסת משה כחלון.

בכבוד רב
שלמה מדמון
יו”ר סניף הליכוד בכ”ס
וחבר מזכירות



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יצא לאור גיליון 47 של “חדשות מכון ז’בוטינסקי”

אריק זיו ויזר

שימו לב לתיקונים של ליכוד אנגלוס

אלי חזן

סופית:ישיבת מרכז על הבחירות ב16/11

אריק זיו ויזר

הקלפיות יסגרו ב1 בלילה

אריק זיו ויזר

הליכוד כמרקחה בעקבות הפריימריז לראשות התנועה

אריק זיו ויזר

ח”כ נאוה בוקר הודיעה על התמודדותה ליו”ר מרכז

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן