20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

שנה אקדמאית חינם במסלול גמליאל בירושלים

הבוקר אישרה הממשלה את יוזמת סגנית השר גילה גמליאל למתן שנת לימודים אקדמית ראשונה חינם

הממשלה אישרה הבוקר פה אחד את תוכניתה של סגנית השר גילה גמליאל  למתן סיוע ללימודי השכלה גבוהה לחיילים משוחררים ובוגרי שירות לאומי אזרחי במוסדות אקדמיים בירושלים. על פי החלטה תוענק מלגת שכר לימוד מלאה לשנת הלימודים הראשונה בסך 9,300 שקלים לכל זכאי. זאת בהשקעה של כ- 25 מליון שקלים כתוספת ל- 80 מליון שקלים אשר הושקעו בתוכנית הסיוע ללימודי שנה אקדמית ראשונה חינם בנגב,  בגליל, יהודה ושומרון ובאשקלון, תיקון לחוק חיילים משוחררים אשר יזמה סגנית השר אשתקד.
סגנית השר גילה גמליאל אשר קידמה את יוזמת החוק אמרה כי, "החוק יוביל למהפכה חיובית בהשכלה הגבוהה בישראל ויצמצם באופן משמעותי את הפערים בחברה הישראלית ויאפשר הפיכת ההשכלה הגבוהה לנגישה יותר, החוק מוקיר ומעריך בפועל, במעשים ובנתינה, את אלה התורמים למדינה.  אני מברכת על כך שהממשלה אישרה היום את החוק שיזמתי, עלינו לשאוף לחברה שלא רק רואה בחינוך ערך עליון אלא גם מקדמת אותו, ע"פ תפישתי יש לאפשר חינוך חינם החל מגיל 3 חודשים עד לסיום התואר הראשון" .
ראש הממשלה בנימין נתניהו ציין כי החלטה זו באה בהמשך למהפכה שמובילה הממשלה בתחום החינוך, "זוהי רפורמה ענקית אשר את תוצאותיה ניתן כבר לראות בשטח, בהישגי התלמידים ובהשכלה הגבוהה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סוף עידן בלשכת נתניהו : גיל שפר יוצא לדרך חדשה

אלי חזן

נתניהו בטוח בדרכו

אלי חזן

כחלון ההזדמנויות הבלתי מוגבלות

אריק זיו ויזר

השר יעלון תומך בנישואים חד מיניים

אלי חזן

"השקט הביטחוני עלה לליכוד בכמה מנדטים"

אריק זיו ויזר

בוגי: "פני הפלסטינאים לא לשלום"

אלי חזן
דילוג לתוכן