28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

שמחי : “ואהבת לרעך כמוך”

אדלשטיין, לוין וביבס היו אורחיו יו”ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי בטקס לציון השנה החדשה 



יושב ראש הכנסת, ח”כ יולי אדלשטיין שר התיירות , ח”כ יריב לוין ויו”ר השלטון המקומי, חיים ביבס היו אמש אורחיו של יו”ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי , לאירוע השקת כוסית לרגל השנה החדשה. עשרות רבות של ראשי ערים, ראשי סניפים פעילום וחברי הפורום החברתי שלצד ההסתדרות הלאומית,  הגיעו למשרדים במודיעין.  על האירוע ניצח ציון לנקרי, יו”ר הפורום החברתי , שהגיע עם חברי הליכוד מנהריה עכו והקריות .  

יו”ר ההסתדרות הלאומית פתח ודיבר על חשיבתו דווקא בימים אלה של הפתגם “ואהבת לרעך כמוך” בהתייחסו על שעבר על תנועת הליכוד בשבועות האחרונים. “כואב לי שבמפלגת שלטון , במפלגה שלנו, לאנשים אין סבלנות ונגררים אחרי אופוזיציה. ראש הממשלה הוא של כולנו, אין אף אחד שיכול להחליף אותו . יש לשמור על ראש הממשלה ועל השלטון, זה תלוי בכל אחד מאיתנו” אמר שמחי וזכה לתמיכה גורפת של כל הנוכחים. 

חיים ביבס משוכנע כי ממשלה זו תוציא ימיה וקרא לכולם לשמור על הבית ולא לשכוח מי היה זה שפעל כשהסקרים ניבאו לליכוד 18 מנדטים בלבד ערב הבחירות האחרונות. 

יושב ראש הכנסת, ח”כ יולי אדלשטיין ושר התיירות , ח”כ יריב לוין היו מאוחדים בדעה כי יש על מפלגת השלטון לתת תשובה ברורה בסוגיית “9 הבתים בעופרה”. “בג”צ גלגל לפתחנו סוגייה מאוד גדולה ולא נוכל יותר להתעלם ממתן תשובה. אם לא ניתן תשובה ברורה סוגיה זו עלולה לגרום לקריסת מפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון” אמר יו”ר הכנסת , ועמיתו, שר התיירות הוסיף ” לא נקבל בשום מצב שבו עקרון השיוויון בפני החוק לא מתקיים. ”  השניים העבירו מסר ברור לפיו לא ניתן לקבל מצב שבו בית משפט העליון נוקט איפה ואיפה באותו נושא. . מה שחל על המגזר היהודי יחול גם על המגזר הלא יהודי ובכל מקום .

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המטה החרדי : מתנגדים למתווה ועדת פרי

אלי חזן

עמי ג’רופי מבקש לא לשכוח את אלעד ריבן ז”ל

אריק זיו ויזר

ה’פרויקטור’ של העלייה

קבוצת מטה הליכוד חיפה 1 תתמודד על הרכבת סיעת הליכוד במועצת העיר חיפה

עינר אביב

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בדלית אל-כרמל לרגל חג יתרו של הדרוזים

אלי חזן

גדעון סער תוקף את ציפי ליבני על חוסר לויאליות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן