18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

שלמת על דו"ח חניה מיד,קבלת הנחה 50 אחוז

ועדת שרים לענייני חקיקה אישרה הבוקר את הצעת החוק של ח"כ משה כחלון וח"כ אלי אפללו הקובעת הפחתת גובה קנס חנייה ב- 50% בשל תשלום מיידי בערים רבות ובמיוחד באזור המרכז קיימת מצוקת חנייה ממשית איתה נאלצים התושבים להתמודד מידי יום.

הצעת החוק של ח"כ משה כחלון וח"כ אלי אפללו, אשר אושרה הבוקר בועדת השרים לחקיקה, מאפשרת לנהגים שחנו בחניה עירונית לשלם דו"ח חניה מופחת אם הקנס משולם בפרק זמן של 14 יום. הצעת החוק זו באה להקל על נהגים שחנו במקום חניה מוסדר, כלומר ב"כחול-לבן אך מסיבות שונות לא שילמו תשלום עבור החניה.
"הצעת החוק מהווה תמריץ לכל אלו שמעוניינים לשלם את החוב לרשויות לפני שהתשלום יטפח למימדים בלתי סבירים. נהגים רבים נתקלים בבעיות שונות בבואם להחנות את רכבם, כגון מדחן שהתקלקל, חוסר אפשרות לקנות כרטיס חניה, איחור בכמה דקות לרכב וכדומה. אני מאמין שהתיקון המוצע יהווה אינסנטיב לנהגים שימהרו לשלם באופן מיידי את הקנס מחשש לסחבת ביורוקרטית, פניות לעיריות ופתיחה של הליכים משפטים" אומר ח"כ משה כחלון.
חוק זהה קיים היום באנגליה והרשויות מצליחות לגבות קנסות באופן מוצלח מנהגים שממהרים להסדיר את חובם ולהפחית בגובה הקנס שהוטל עליהם.
הצעת החוק תקודם בתאום עם משרדי הממשלה הרלוואנטיים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח"כ גדעון סער: קדימה שווה מרץ

אריק זיו ויזר

האמת על ברק על פי דניאל בן סימון

אריק זיו ויזר

ח"כ סילבן שלום: "לא היה צריך לשחרר את קונטאר"

אריק זיו ויזר

דנון יוזם חלופה למדינה ערבית ביש"ע / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר

ריבלין: הגיע הזמן שהעיסוק בזכויות אדם לא יישאר נחלת השמאל

אריק זיו ויזר

חה"כ דני דנון יארח את תהילה זולדן – אלמנת טרור – בטקס ההשבעה היום

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן