40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

שלמה מאסלווי מוביל תכנית חברתית חינוכית חדשנית /מאת: אדי אליאס

מאסלאווי – חבר מועצת העיר ודמות בולטת, בכל האמור לפעילות חברתית כיו”ר וועד שכונת התקווה בדרום תל אביב, קורא ליו”ר הליכוד, נתניהו לקדם את הצעתו המהפכנית ליישום תכנית לאומית חברתית בשכונות. 
להלן תוכן המכתב שנשלח אל נתניהו: לכבוד
ח”כ בנימין נתניהו
יו”ר סיעת הליכוד

כידוע לך, במשך שנים רבות שמרה מפלגת הליכוד על מורשתו של מנחם בגין ז”ל והשקיעה משאבים רבים בשיקום וקידום השכונות החלשות בישראל הן בתחום הפיזי והן בתחום החברתי. לצערנו הרב בשנים האחרונות קיימת מגמה הולכת וגוברת של ממשלות ישראל לחיסול מתמשך של הפרויקטים הלאומיים: שיקום שכונות ורווחה חינוכית. במקום לשקוד על פיתוח, שדרוג והרחבת פרויקטים אלו שנצבר בהן ניסיון רב, נבנו בימים אלה תכניות לאומיות חדשות כגון “שמיד” שהן העתק הקונספט של שיקום שכונות ורווחה חינוכית תוך, יצירת מנגנונים כפולים ובזבוז משווע של משאבים וכספי ציבור.

אני פונה אליך כמועמד לראשות הממשלה, להיערך מבעוד מועד לקראת הבחירות ולבנות הצעה ליישום תכנית חברתית חינוכית חדשנית אחת שתאגם את כל התכניות ותמנע כפילויות ובכך תחזיר את מורשתו החברתית של מנחם בגין ז”ל למתן שוויון הזדמנויות וצמצום הפערים להגברת חוסנה החברתי – כלכלי של מדינת ישראל.

ברצוני להדגיש כי, אין צורך בבניית תשתיות חדשות ובהקצאת משאבים נוספים, אלא להשתמש בפלטפורמות הקיימות בשטח שנבנו בעמל רב, תוך ניצול הידע והניסיון שנצבר במהלך השנים בטיפול באוכלוסיות מוחלשות.

בימים אלה, נפגשתי עם נציגי מנהלי הרווחה החינוכית בארץ השוקדים על כתיבת הצעה לתכנית חברתית לאומית. אשמח אם תוכל לקיים פגישה בהקדם בהשתתפות אנשי המקצוע המומחים בתחום, על מנת שתוצג בפניך טיוטת התכנית.

בברכה,

שלמה מסלאווי
יו”ר ועש שכונת התקווה
חבר מועצת העיר ת”א-יפו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המים כמחיר אשליית השלום /מאת:פואה מיכאל

אריק זיו ויזר

בישורת האחרונה, אלקין מאבד את הראש.

אריק זיו ויזר

מנפוליאון ועד דן מרידור/מאת:אלי ברק

אריק זיו ויזר

תודה כחלון

אריק זיו ויזר

אהרון גוזלן אירח את “לב המרכז”

אריק זיו ויזר

כשברקו מגיעה ליבנה

עינר אביב
דילוג לתוכן