24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

שליחות ציבורית עם נשמה

ראיון עם יוסי כוכבי מתמודד על מחוז דן בליכוד

שאלה:סוף סוף החלטת להתמודד בבחירות הפנימיות בליכוד.תסביר לנו בבקשה מה הסיבה להחלטה חשובה זו.

תשובה:תמיד האמנתי שמי שרוצה להיות בכנסת ישראל צריך להיות אדם בשל עם ניסיון חיים מוכח, בעת הזאת לאחר שנים של עשייה ובתפקידים מגוונים אני מרגיש שהגיעה השעה לשרת את הציבור ברמה הלאומית.

שאלה: מאות ואלפי חברי ליכוד מכירים אותך מזה עשרות שנים, ונחשפו לפעילותך המיוחדת.ובכל זאת ספר לנו קצת על עצמך כדי שכלל הציבור בליכוד ולאחר מכן במדינה יכיר אותך יותר טוב.

תשובה:נשוי + 3 ילדים . כ – 15 שנים בעלים של מערך שיקום וקידום נפגעי נפש.

בן תשיעי למשפחה ברוכת ילדים, שנולד וצמח בשכונת פרדס-כץ בבני-ברק.

עם שחרורי מצה”ל הצטרפתי לסניף הליכוד בבני-ברק, ולימים שמשתי כיו”ר הסניף.בכנסת ה – 14 כיהנתי כיועץ בכיר לשר הבריאות יהושע מצא.

כיהנתי כשופט בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים. לאחר מכן בכנסת ה – 18 שמשתי כיועץ בכיר לשר האוצר יובל שטייניץ.

בשנת 2007 ראש הממשלה, אריאל שרון,מינה אותי לראש המועצה הדתית כממונה למשך 3 שנים, לאחר מכן כיהנתי כסגן ראש העיר בקרית-אונו ובין היתר הייתי חבר בוועדה לתכנון ובניה, חבר בדירקטוריון החברה הכלכלית, יו”ר הוועדה להנחות בארנונה לנזקקים.

כיום אני חבר בוועדה הציבורית לאיכלוס במשרד השיכון.

שאלה: אתה חבר תנועה מזה שנים. מה דעתך על ראש הממשלה בנימין נתניהו ועל תפקוד ממשלתו בכלל, ובפרט בתחומים החברתיים הקרובים ללבך?

תשובה: בנימין נתניהו הינו ראש ממשלה, מנהיג מיוחד עם הבנה בטחונית מדינית וכלכלית מוכחים. עם ישראל התברך במנהיגותו לאורך כל השנים, בטיפולו יחד עם ממשלתו בבטחון, בכלכלה, בתשתיות, בחינוך וכמובן בתחום החברתי. אני רוצה לציין לשבח את השר חיים כץ שעושה רבות בתחום הרווחה ומקדם נושאים חשובים בחיי היום יום. כמו-כן את שר הבריאות יעקב ליצמן, שפעילותו והצלחתו בתחום הבריאות הם הוכחה ליכולת ורצון לקדם נושאים חברתיים.כמו כן, רצוני לציין את ח”כ דודי אמסלם, יו”ר וועדת הפנים שפועל במלוא המרץ בתחומים אלו שבהם הליכוד היה נושא הדגל החברתי.

שאלה: במהלך השנים סייעת לעשרות רבות, מאות ויותר מכך לאנשים במצוקה, לאנשים עם מוגבליות וקשי יום. התוכל לתת לנו מקרה של אנשים שטיפלת  בהם וחייהם השתנו כתוצאה מהקשר איתך והעזרה שהענקת להם.

תשובה: תמיד ראיתי בכל תפקידיי הציבוריים שליחות אמיתית. לנגד עיניי היו האנשים שזקוקים לעזרה, סיוע והכוונה להתנהלות בחיי היום יום. כל המאמצים שווים כאשר אני רואה את האושר שאני מקנה להם. כשאני רואה את המצוקה אני עושה את כל ההשתדלות על מנת לסייע לאותם אנשים.

לאחרונה, ליוויתי אם חד הורית עם שלושה ילדים, שנזרקה לרחוב ע”י ההוצאה לפועל, בגין אי תשלום שכר דירה. עם יעוץ והדרכה בנתונים הקיימים, הובלתי אותה לאישור דירה בשיכון הציבורי. אני מצטט ממילות התודה ששלחה אלי ” מה הייתי עושה בלעדי השליח שה’ שלח אלי…אין מילים בפי להודות ולשבח אותך…כמו שהוצאת אותי מעצבות, את ילדי מכאב, מאחלת לך שיהיו עוד שנים של אור ושמחה. שנה טובה המלאך שלי”

שאלה: לסיום, הבחירות באילת נותנים הזדמנות למועמדים להתמקם כמה שיותר גבוה ומשם להתקדם הלאה לעבר הפריימריז בליכוד, שכרגע לא ברור מתי יתקיימו. לאיזה תוצאה אתה מאחל לעצמך להגיע בבחירות אלו.

תשובה: ראשית, אני רוצה לברך את החברים בצעירי הליכוד, דור העתיד בליכוד, על הפקת אירוע גדול כ”כ. בהזדמנות זו אני מבקש את תמיכת החברים בי.אני מאמין שלאחר שנים רבות של עשייה ציבורית רחבה, אזכה לשרת את עם ישראל בכל הנושאים החברתיים שאני מאמין בהם לטובת הכלל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האם לבני מנהלת קמפיין על הגב של גלעד שליט? /מאת נועם ירון

אריק זיו ויזר

עוד תמונות מהכנס של גדעון סער

אריק זיו ויזר

ויוה לה ליכוד, הצרפתים באים!

אריק זיו ויזר

האם חרש יקצור את התהילה בתל אביב

אריק זיו ויזר

בעד הרוסים, /מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

נאמנים לנתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן