28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

שלום ורגב התארחו בכנס רב משתתפים בביתו של פדלון בזיתן

הערב המיוחד שסימל כולו אחדות ואחווה אורגן ע”י  פורום “לב המרכז” בראשות אהרון גוזלן ובשיתוף פעולה עם שלומי גבאי ושמחי דוד.

ביום ראשון השבוע נערך כנס רב משתתפים (כ 200 חברים) בביתו של יו”ר ועד מוניציפלי זיתן ,חבר ופעיל הליכוד המרכזי דודו פדלון במושב זיתן בשיתוף עם חבר המרכז הותיק שוקי כהן.אורחי הכבוד בכנס היו השר לפיתוח הגליל והנגב והמשנה לראש הממשלה מר סילבן שלום וח”כ מירי רגב.

אהרון גוזלן פתח את הנאומים והודה לשר סילבן שלום ולח”כ מירי רגב על השתתפותם בכנס וביקש מהמכובדים והאורחים להתמקד בנושאים החברתיים. אנו הפעילים בכלל ואני בפרט אמרנו וביקשנו מהנבחרים לעסוק בנושאים חברתיים, כבר לפני שנה וחצי אמרתי בכל במה אפשרית שהממשלה הזאת תיפול עם לא תקשיב לרחשי ליבם של האזרחים, זה התחיל עם מע”מ על הפירות והירקות, תאגידי המים, מחירי הדירות ועוד. למה תמיד שהליכוד בשלטון אנו פוגעים בחלשים באנשים שלנו שמצבעים בקלפי  מח”ל .

 

אני מסתובב בשטח ואומר לכם שהיום ישנם אנשים שאין להם מה לאוכל חייבים לשנות את המדיניות, יש כסף בקופה אז צריך להטיב עם העם ולא בבחירות הבאות הליכוד יתרסק והמפלגה שתזכה תחלק את הכסף שבקופה וזאת לא בפעם הראשונה אנו לא לומדים מהעבר.

לסיום גוזלן אמר שהשתתפות הרבה של אנשים בכנס היום מוכיחה את השינוי שחל במעמד הביניים אין יותר לשבת על הגדר  יש רצון להשתתף ולתרום לשינוי הסטאטוס של מעמד הביניים ולכן אבקש מהמכובדים להעביר מסר להנהגה שחייבים לעשות שינוי בתפיסה ואנו כפעילים מוכנים להירתם ולעשות כול מה שיידרש מאיתנו למען הצלחת המפלגה והמדינה.

 

השר והמשנה לראש הממשלה סילבן שלום נשא נאום בו ציין כי על הליכוד להראות כי הוא אינו מצוין רק במדיניות הבטחונית-מדינית שלו אלא מצטיין גם במדיניותו החברתית , “אחד לא אמור לבוא על חשבון השני ואפשר לשלב בין השתיים בצורה שתביא לתוצאות מצוינות הן באספקט הבטחוני \מדיני והן בזה הכלכלי\חברתי.השר סקר את פעילות משרדו (המשרד לפיתוח הנגב והגליל) וציין בדבריו כי הוא רואה חשיבות עליונה בייחוד בימים הללו ביישוב הנגב והגליל ובמתן הטבות לאלה אשר יבנו בגליל או בנגב את ביתם.השר דיבר כמובן על עליות המחירים האחרונות ואת אלו שצפויות בעתיד ושיתף את החברים בפתרונות אפשריים אשר יעזרו לבלום את המגמה ולהיטיב עם הציבור הרחב,נאומו של השר היה ארוך ומרתק וניתן להבחין כי הוא מתכוון לכל מילה וכי הסוגיות החברתיות מדירות שינה מעיניו.

 

ח”כ רגב נשאה גם היא דברים וציינה  את הנטל הכבד שהציבור נושא עקב עליות המחירים והמיסים וציינה אף היא כי יש למצוא את הדרך להקל על הציבור אשר פשוט מתקשה לגמור את החודש.

 

מי שהביט בקהל הרחב שהגיע לכנס יכול היה להבחין בחברי מרכז ותיקים,בפעילי ליכוד מרכזיים ובחברי ליכוד צעירים,עובדה זו מצויינת היות וכנסים פוליטיים בד”כ מורכבים מקהל מסוים המגיע מאותו האיזור או חבר באותה הקבוצה הפוליטית ואילו בכנס הנ”ל ניתן היה להבחין בקהל מאד מגוון,הגיעו חברים מכפר סבא,ת”א,באר יעקב,רמלה,לוד,זיתן,בני ברק,פ”ת,ת”א,הרצליה,רעננה,רחובות וקצרה היריעה מלהכיל את שמות הערים אשר מהן הורכב הקהל הרחב,ניתן  היה להבחין בין המשתתפים בשלמה נחמני, יעקב סעדון, עופר עוז, ששי עוז, מפדלי שלום, יוסי לוי, רפי שווילי, אורי פרג’,גדי יברקן,יפת טירי,ויקטור פדלון,לילך דרשר,חיים נעים,אשר בלו,אבנר כחלון(יו”ר ועד אגודת המושב זיתן),מודי סעד,שי אסולין,משה סימון,מאיר כהן,אלירן שמואל-חי,מוטי כהן,דני דדון,עמיחי גרינוולד,יואב אלבחר ועוד רבים וטובים (כ200 איש),כולם יחד  ובאו לשמוע את השר וחברת הכנסת ולשטוח בפניהם את מצוקות החברה כפי שהם\ן רואים\ות אותן וכמובן לכבד את בעל הבית דודו פדלון ואת מארגני הכנס.

 

גם ותיקי הליכוד שנכחו בכנס ציינו בסיומו כי בכנס חברתי שכזה לא נכחו כבר הרבה זמן.הנחה את הכנס בצורה יוצאת מן הכלל  אהרון גוזלן

בסיום דבריהם נשאלו המון שאלות ע”י הקהל הרחב שמייצג קהל רחב אף יותר,כל מי שרצה לשאול שאלה שאל והשר וח”כ הקשיבו וניכר היה כי הדברים נגעו מאד לליבם, השר שלום לא התחמק ובאומץ לב ציבורי ענה לכל השאלות ולא פסח על אף שאלה וגם כאשר הראה השעון כי כבר עשר ורבע בלילה המשיך השר עד שאחרון השואלים קיבל מענה לתשובתו.

 

בסיום הכנס הודה כבוד השר למארח (יו”ר ועד המושב זיתן) דודו פדלון על האירוח הנפלא וציין כי הוא שמח מאד לראות שקם עוד דור בבית משפחת פדלון אשר ממשיך את דרכו של ויקטור פדלון חבר המרכז הותיק וחברו של השר,כמובן שאשמח להגיע בעתיד לכשאוזמן אמר השר.גם המארח וגם המארגנים זכו לתשבוחות הן מח”כ רגב והשר שלום והן מהחברים אשר ציינו לשבח את הכנס ואת מטרותיו החשובות.

בתקווה כי נזכה לראות עוד כנסים חברתיים  מסוג זה,כנס ומפגש שכולו רגישות חברתי ואחדות.

 

פורום ” לב מרכז” מודה לכל המשתתפים ומבטיח לקיים כנסים כאלו בכל רחבי הארץ.

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ דני דנון בסיור במאחזים ביו”ש ועל הכוונה לדחות את פינויים

אריק זיו ויזר

עכשיו זה ברור: ברקת ערך את האירוע שליכד את הליכודניקים

דניאל נחמיה

שישי ישראלי ליכודי מספר 3

עינר אביב

האזכרה למנחם בגין

דודו חיים

נשיא אנס

אריק זיו ויזר

חילול שבת בפינוי אזרחים מחומש בליל שבת.

דילוג לתוכן