20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ד"ר יצחק בן גד

שכנינו לא הכינו שעורי בית

מספר פרטים פיקנטיים שכדאי לזכור

אם בשדה הקרב עלו בני ישראל על בני ישמעאל בשדה התעמולה אין ספק בני ישמעאל עולים על בני ישראל.  

דברי תעמולה רבים נשמעים מדי יום ביומו נגד ישראל בתקשורת הערבית האלקטרונית והכתובה.  רוב הדוברים בתקשורת הזו מדברים בערבית אך אינם יודעים, או מתעלמים, ממה שכתוב במקורות של האסלאם על זכותנו על הארץ.  להלן כמה דוגמאות בקצור נמרץ.

כאשר החמאס ואנשי הרשות מכחישים יום ולילה זכותנו על ארץ ישראל יש להזכיר מה שאמר נביא האסלאם ליהודים בקוראן:  "היכנסו לארץ הקודש אשר אללה נתן לכם ואל תהססו כי אז תהיו מן המפסידים."  (פרק השולחן, פסוקים 19-20)

כאשר טוענים הפלשתינאים שירושלים תהיה בירת המדינה הפלשתינאית יש להזכיר להם שירושלים אינה מוזכרת בקוראן בכלל, אך מוזכרת אלפי פעמים במקורותנו:  תנ"ך, תלמוד, משנה ועוד.  האגדה המוסלמית מספרת שנביא האסלאם הגיע באמצעות המלאך גבריאל בחשכת הליל לירושלים.  זו אגדה ותו לא ואין לה שום אחיזה במציאות.

המלך דוד היה 33 שנה מלך בירושלים.  אף עם אחר לא עשה את ירושלים בירתו, חוץ מהעם היהודי.  תודה לאל הערבים לא טענו, עד עכשיו, שדוד המלך הוא ערבי כמו שטענו שאברהם הוא ערבי ויחד עם בנו ישמעאל בנו את הכעבה.

כאשר אחמדיניז'אד כופר בזכות "האויב הציוני" להיות בארץ ישראל יש להזכיר לו שאחד הציונים הראשונים היה כורש, מלך איראן (פרס) שהכיר בזכותנו על ארץ ישראל.  להלן ציטוט מספרי דברי ימים:  "כה אמר כורש מלך פרס כל ממלכות הארץ נתן לי ה' אלוקי השמים והוא פקד עלי לבנות לו בית בירושלים אשר ביהודים, מי בכם מכל עמו ה' אלוקיו עימו ויעל."  (דברי הימים ב' 36:23)  הנביא ישעיהו התלהב ממנו מאוד וקרא לכורש מלך המשיח.

כאשר הפלשתינאים מאשימים את ישראל שגרמה לבעית הפליטים יש לצטט דבריו של אבו מאזן שנאמרו לעתון "פלסטין אלתוורה" במרס 1976:  "צבאות ערב נכנסו לפלסטינה כדי להגן על הפלשתינאים מהעריצות של הציונים, אבל במקום זה הם עזבו אותם, הטילו עליהם הסגר פוליטי ואדיולוגי וזרק אותם לבתי כלא דומים לגטאות שבהם התגוררו היהודים במזרח אירופה."

לאפריקנים שחומי העור שתומכים בערבים צריך תמיד להזכיר שבשפה הערבית כל שחור הוא עבד, זאת על פי המלון.  שחורים בערבית נקראים "עביד" (עין בקמץ) שפרושו:  עבדים.  להבדיל מ"עבאד אללה" שפרושו:  עבדי השם ביטוי שמקובל גם ביהדות.

וקצת א'-ב' ונתונים מעונינים.  מדינות ערב בשטחן גדולות פי שתיים מארה"ב ואילו ישראל בשטחה בערך כמו ניו ג'רזי, מדינה קטנה ואחת מחמשים המדינות של ארה"ב.  מאז 1948 ועד היום תרמה ארה"ב סכומים ענקיים לעזור לסוגית הפליטים הפלשתינאים ואילו תרומת מדינות הנפט העשירות לאחיהם הפליטים היא מגוחכת.  נוח להם שמשלם המסים האמריקני ישלם מכיסו עבור "אחיהם הפליטים" שמתעקשים להישאר במעמד של פליטים ומחכים "לבואו של המשיח" שנראה שהוא מתמהמה.

שונאי ישראל משקרים ומשקרים ואנו מקושי מסבירים.  הגיע הזמן להבין שבהסברה כמו במלחמה ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השפה שנצראללה יבין מייד

אריק זיו ויזר

הגיע הזמן לדבר ערבית לעולם הערבי

אריק זיו ויזר

הפגנות מעכבות שחרור גלעד שליט

אריק זיו ויזר

ליברמן אומר דברים נכונים והגיוניים

אריק זיו ויזר

השגריר באו"ם: הגיע הזמן לשנות כיוון

אריק זיו ויזר

מה צריכים הח"כים הערבים להגיד לקדאפי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן