24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

שיתוף פעולה בין ישראל לאוסטריה

בין  ראש ממשלת מחוז קרינתיה דרוסלב גרהרד ובין סגן השר לשיתוף פעולה אזורי ח”כ איוב קרא התקיימה פגיה בה דנו על שיתוף פעולה כלכלי בין ישראל ואוסטריה.

סגן השר קרא שכנע את האוסטרים המומחים ביצור חשמל ירוק להקים טחנות רוח בישראל , וסוכם כי תגיע משלחת כלכלית שתבדוק בשטח את האופציות העומדות בפניהם, ולהוציא לפועל מיזמים משותפים בישראל.

כמו כן הביעו האוסטרים רצון עז לסייע לכפרים הדרוזים ולהקים בהם שלוחות של מפעלים , וכן קרן לסיוע לעסקים ולקידום החינוך במגזר הדרוזי בישראל, מר גרהרד ביקש מסגן השר לשמוע פרטים על אסון הכרמל, ולבדוק איתו דרכים לסייע בשיקום הכרמל אחר האסון.

סגן השר קרא אמר: ” אני רואה פתיחות ונכונות מצד מארחיי לסייע ולתמוך בישראל, ויש דמיון רב בין הדאגות שלנו בישראל ושל האוסטרים בכל הנוגע להתגברות ההקצנה הדתית והטרור האסלאמי, ובתחום הזה יש להם עניין ללמוד מניסיונה של ישראל ומגורמי הביטחון ולשתף פעולה בכל הנוגע בדיכוי ההקצנה הדתית והטרור”

סגן השר קרא הוסיף: ” סיכמנו על שיתוף פעולה כלכלי ובקרוב תגיע משלחת לסיור בגליל ובנגב לבחון את האפשרויות להשקיע בתחומים שונים, אני מברך כל מי שתומך בעמדותיה של מדינת ישראל, ותומך בזכותה להתקיים כמדינה יהודית ודמוקראטית, ומבחינתי הם פרטנר חיוני לעם ישראל”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אייל דותן: “ברכות לסגן השר קרא על גיוס בנו”

אלי חזן

אייל דותן: “ברכות לסגן השר קרא על גיוס בנו”

אלי חזן

איוב קרא, על קוצים וקיצונים

אלי חזן

סגן השר קרא: צריך לעצור את הפגיעה במשק החלב וברפתנים

אריק זיו ויזר

מארה”ב לכרמל באהבה

אריק זיו ויזר

קרא: להחזיר את טורקיה לשפיות של אתאטורק

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן