22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

שיתוף פעולה אקדמי עם ירדן : ההצלחה של סגן השר איוב קרא

המכללה האקדמית אחווה ליד קרית מלאכי הוא המוסד האקדמי הראשון המסכם  שיתוף פעולה אקדמי  עם אוניברסיטה מירדן מאז נחתם הסכם השלום בין שתי המדינות , לאחר שראשי המכללת  ביקרו  באוניברסיטת אלאסראא מרבת עמון והירדנים גילו רצון לפעול לשתפ"א אקדמי כאמור.
אתמול ביקר במכללת אחווה סגן השר לשתפ"א ח"כ איוב קרא ניפגש עם ראשי המכללה בראשות נשיא המכללה פרופסור עליאן אלקרינאוי ונתן את ברכתו למהלך. בימים הקרובים יגיעו ראשי אוניברסיטת אלאסראא לביקור גומלין במכללת אחווה .
סגן השר קרא אמר בתום הביקור כי שתפ"א ובמיוחד באקדמיה הוא צורך קיומי לכול עמי האיזור מכיוון שהפנאטיזם האיסלאמי הקיצוני נמצא היכן שאין חינוך לסבלנות  לאהבת האחר והשונה . קרא המשיך שיזמין את שני הצדדים בקרוב כדי שיחתם הסכם הבנות ביניהם כולל קידום פרויקט "לומדים שלום" במסגרתו יילמדו על שלום מורים ירדנים בישראל ויהודים ישראלים בירדן.

המכללה האקדמית אחווה ליד קרית מלאכי הוא המוסד האקדמי הראשון המסכם  שיתוף פעולה אקדמי  עם אוניברסיטה מירדן מאז נחתם הסכם השלום בין שתי המדינות

ההסכם מגיע לאחר שראשי המכללה ביקרו  באוניברסיטת אלאסראא מרבת עמון והירדנים גילו רצון לפעול לשתפ"א אקדמי כאמור.  
אתמול ביקר במכללת אחווה סגן השר לשתפ"א ח"כ איוב קרא והוא ניפגש עם ראשי המכללה בראשות נשיא המכללה פרופסור עליאן אלקרינאוי ונתן את ברכתו למהלך. בימים הקרובים יגיעו ראשי אוניברסיטת אלאסראא לביקור גומלין במכללת אחווה .

סגן השר קרא אמר בתום הביקור כי שיתוף פעולה ובמיוחד באקדמיה הוא צורך קיומי לכול עמי האיזור מכיוון שהפנאטיזם האיסלאמי הקיצוני נמצא היכן שאין חינוך לסבלנות  לאהבת האחר והשונה . קרא אמר שיזמין את שני הצדדים בקרוב כדי שיחתם הסכם הבנות ביניהם כולל קידום פרויקט "לומדים שלום" במסגרתו יילמדו על שלום מורים ירדנים בישראל ויהודים ישראלים בירדן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"לפי הערכתי הליכוד-ביתנו יזכה ב-42 מנדטים"

אלי חזן

סגן השר קרא : "תיירות במקום מתפרות"

אריק זיו ויזר

קרא: "אם נעבוד קשה, נחצה את גבול ה-40 מנדטים"

אלי חזן

איוב קרא: "אני קורא להנהלת כיתן להתגמש"

אלי חזן

המלצה: סגן השר קרא בשישי אצל יענקל'ה מנדל

אלי חזן

מאסד ועד איוב קרא

אלי חזן
דילוג לתוכן