20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

שירת המעלות – מוטי גלעדי ולהקת קולן /מבצע לגולשי ליכודניק

המופע במוצ”ש 18.4.09 בשעה 21:00
היכל התרבות נתניה
בנוכחות שרים וח”כים מן הליכוד

“בהשראת חג החרות- מבצע מיוחד לגולשי “ליכודניק במקום 95 ש”ח 45 ש”ח

! מספר הכרטיסים מוגבל 
להזמנות:צדוק כהן  0505351044
פקס: 046325014
שירת המעלות- מוטי גלעדי ולהקת קולן

שירת המעלות הוא מופע קונצרט המוצג בהצלחה רבה על הבמות בארץ. זהו מופע יחודי המשלב נעימות מסורתיות בהרמוניות חדשניות המחברות מזרח ומערב. במופע, תפילות ידועות עוטות “לבוש” מוסיקלי חדשני ונוסחים שונים חוברים אחד למשנהו. תפילות מסויימות מקבלות “טיפול” אופראי כמו: “הנה לא ינום” על פי יצירה של שוברט בצד “אדון עולם” לפי: “פוניקולי פוניקולה” כמו גם “שיר הכבוד” בנוסח שלושת הטנורים (פברוטי ושות’) מאידך, “לכה דודי” מוגש בעיבוד מיוחד המאגד ארבע ורסיות שונות לאותו מזמור. “אשת חיל” מושר בעיבוד חדשני ומרגש כמו גם “חדש ימינו כקדם”. “שירת הים” עוטה עיבוד ספיריטואלי חדיש, עם השלכות לימינו אלה..ובקטעים מסוימים, נוסח מרוקני חובר לנוסח אשכנזי ו/או גרוזיני ו/או ספרדי (לאדינו) ועוד.

ביטוי אמנותי יוצא דופן ומרגש מוגש בפרק “כל נדרי” העוסק בתפילות הבולטות של “ימים נוראים” ובו מבוצעת בין היתר, התפילה “תקע בשופר גדול לחרותנו ושא נס לקבץ גלויותינו” בליווי תקיעת שופר ע”י מוטי.

במופע מספר נושאים מרכזיים: “ירושלים” “קבלת שבת”, ייחודה של תפילת “שמונה עשרה” (וקדושה), “האשה היהודיה”, “קיבוץ גלויות”, “השלום”, “ימים נוראים”, “ואהבת לרעך כמוך”.

הקונצרט מתובל באימרות חכמים מפי הרבי מקוצק, הבעל שם טוב, רבי נחמן מברסלב ועוד. בדברי הקישור שזורים זכרונות ותמונות מ”בית אבא” (אשר כל אחד מאיתנו מזוהה עימם) עם מנגינות, זמירות, מנהגים וחוויות המושרשים וטבועים בכל יהודי באשר הוא. המופע מוגש בטעם ובסימן אחדות ישראל.

במופע משולבים שירים מן המקורות אותם, מוטי הלחין בעצמו. אכן, מוטי “חוטא” אף בהלחנה ובעבר, הלחין בין השאר את: “עת דודים” למקהלת הרבנות הצבאית, “שיבנה בית המקדש” לצמד רעים, “חדש ימינו כקדם” למדרשיית נועם, “הללויה” לפסטיבל הזמר החסידי, “אל נא רפא נא לה” המנון ל”עזרה למרפא” ולרב אלימלך פירר. “הולך עם אבא לבית הכנסת” להצגה “יידישע געשעפטן” ועוד ועוד.

מוטי גלעדי, (המוכר כאמן בידור) רואה במופע זה שליחות. דווקא כמי שמשוייך לפלח החילוני בעם, חש צורך להעלות מופע זה בסימן של קרוב לבבות.

מוטי, יליד כרכור, גדל והתחנך בבית מסורתי, מאז גיל 13 הוא בעל קריאה השולט בטעמי המקרא, ההפטרה והמגילות כמו גם בעל-תפילה וחזן. בהיותו סטודנט בארה”ב כיהן כחזן בבית הכנסת “טמפל אוף ישראל” בברוקלין. מאוחר יותר , על סף חזרתו ארצה, משהלך לעולמו החזן ריצ’ארד טאקר, הוצעה למוטי המשרה הנכבדה בבית הכנסת הגדול שליד האומות המאוחדות בניו יורק.

להקת קולן קנתה לה שם כלהקה בעלת שילוב קולות אדיר המבצעת באיכות מוסיקלית גבוהה קטעים וירטואוזיים בסגנונות שונים. אחדים מחברי הלהקה נמנים עם זמרי האופרה הישראלית וכ”כ מופיעים בהרכבים שונים עם גדולי החזנים בארץ ובעולם. החיבור בין מוטי גלעדי ולהקת קולן מבטיח מופע תרבותי יוצא דופן המרומם רוח ונפש.

המופע מתובל בקטעי הומור מסוגננים המאופיינים ע”י דמויות הנותנות ביטוי להשלכות המקורות על תקופתנו.

המופע מוגש על טהרת הביצועים הקוליים ובהרמוניות שלא נשמעו עד כה, לא בארץ ואף לא בעולם!

נאמר על: “שירת המעלות” – “אירוע שנוגע בשמים”

מופע זה מיועד להצגות ברחבי העולם כאשר הקישורים מבוצעים ב: אנגלית או צרפתית או ספרדית.

כתב הלחין ערך וביים: מוטי גלעדי



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רפי דואק – האיש שכולם אוהבים לאהוב

אריק זיו ויזר

השר להגנת הסביבה גלעד ארדן: “על מערכת הביטחון להקצות משאבים ניכרים לטיפול בסוגיות הסביבתיות בצה”ל”

אריק זיו ויזר

לא אאפשר חזרה למדיניות הירי הקלוקלת

אריק זיו ויזר

סער וארדן מעודדים מצוינות סביבתית

אריק זיו ויזר

הזמנה לכנס בנושא עופרת יצוקה

אריק זיו ויזר

הציבור מוזמן לכנס הסברה של ח”כ גדעון סער

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן