23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

שימו לב לתיקונים של ליכוד אנגלוס

מייל שהופץ לחברי הליכוד הגיע היום לליכודניק. יש לשים לב לקבוצה המבורכת ליכוד אנגלוס בראשות דניאל טאובר שמציעה הצעות אציות בזמן שכולם מתמקדים במלחמת כל בכל 
מר סמית הגיע לתל אביב? היום, חברי וועדת החוקה של הליכוד ידונו במספר הצעות לתיקון חוקת המפלגה כולל חבילה של הצעות שהוגשה על ידי שני עולים חדשים מארה"ב – מנכ"ל ליכוד אנגלוס (דוברי אנגלית) דניאל טאובר ודוד גרינבורג, אקטיבסט אחר בקבוצה.
החבילה כוללת, בין היתר, הצעה לכללי אתיקה לחברי מפלגה, סעיף עוגן למוסד הפריימריז, והפחתת מספר המקומות שקבוצה אחת יכול להשיג בבחירות לוועידה.
כללי האתיקה אוסרים התנהלויות הקשרות לקבלני קולות כמו "סחורת" קולות של חברים אחרים בתנועה.
כבר ביום חמישי, טאובר נפגש אם חברי הועדה ואמר, "בעידן האינטרנט ופייסבוק, שבו ישראלים שואלים את עצמם למה אין להם יותר שליטה על חייהם, על הליכוד לעזוב את שיטת הדילים ולבחור שיטת דמוקרטית מהותית."
טאובר, עולה חדש מניו יורק, היה מועמד ברשימת הליכוד-ביתנו בבחירות האחרונות לכנסת וגם משמש כחבר ועידת הליכוד. הסבא שלו עבד אצל זאב ז'בוטינסקי כמזכיר האישי של זבוטינסקי בסוף חיי מנהיג הציוני בארה"ב.
ליכוד אנגלוס הינה קבוצה של מאות חברי ליכוד – דוברי אנגלית שנוצר במקור ב-2008 לקראת הבחירות לכנסת ב-2009.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אביגדור הדר הציג מועמדותו לוועדת החוקה של הליכוד

אלי חזן

רשימת המועמדים בסניף הוד השרון

אריק זיו ויזר

הבירוקרט אשם/מאת:ברוך מעיין

אריק זיו ויזר

ח"כ איתם כמו כולם

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף בית שאן

אריק זיו ויזר

המועמד של נתניהו יוסי שבו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן