27.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

שיחת הטלפון המרגשת ליו”ר הכנסת

יהודה גליק התקשר ליו”ר הכנסת ואמר לו : “אני כבר נושם לבד ורציתי לחלוק את זה איתך”  

במהלך דיוני מליאת הכנסת, עצר יו”ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין את הדיון ועדכן את חברי הכנסת בקול רועד ובהתרגשות רבה, כי קיבל טלפון מחברו האישי יהודה גליק שהתעורר. כזכור, גליק נפצע באורח קשה לאחר ניסיון התנקשות בחייו לפני שבועיים.

אדלשטיין פנה לחברי הכנסת ואמר “אתם הראשונים שאני רוצה לחלוק איתם את שמחתי. לפני שנייה ירדתי מכאן על מנת לדבר עם יהודה גליק שנושם לבד כבר שעתיים ובסגנון של יהודה גליק הוא ביקש לדבר איתי ולומר לי שהוא רצה להתקשר אלי מהר כי הוא אמר לי “אני יודע שאתה נאבקת על הזכות לדבר, אני כמה ימים נאבקתי על הזכות לנשום, אז עכשיו אני כבר נושם לבד ורציתי לחלוק איתך את זה”. אני יודע שדוברים רבים במליאה כשעלו לדבר בימים האחרונים איחלו לו רפואה שלמה. האיחולים של רבים מיכם עזרו, העבודה הנפלאה של אנשי שערי צדק ושאר אנשי הרפואה בכיוון הנכון, ואנחנו מאחלים לו לא רק לנשום אלא גם לדבר וללכת ולרקוד ושיהיו לו רק שמחות במשפחה”

יהודה גליק שימש כדובר משרד הקליטה בזמן כהונתו של אדלשטיין כשר הקליטה, והם חברים אישיים עד היום.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ אופיר אקוניס מבקש לבטל את ערוץ 33 ולחזק הערוץ הראשון

אריק זיו ויזר

יריב לוין:מגיב לנאום אובמה

אריק זיו ויזר

בשורה לילדים הנכים ?

אלי חזן

ח”כ זוהר: “אני חבר כנסת בסגנון יהודי טוב”

ח”כ דני דנון יעמוד בראש ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת מעורבות של ממשלות זרות בישראל

אריק זיו ויזר

האם הקפאת הבנייה תמשך??

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן